اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس:

نسل امروز ادامه دهنده راه شهدا است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس گفت: نسل امروز ادامه دهنده راه شهدا است.

نسل امروز ادامه دهنده راه شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، حجت‌الاسلام رضاعلی متهور ملکی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان اظهار داشت: نسل امروز بارها و بارها ثابت کرده که با پیروی از شهدا و الگو گرفتن از آنها ادامه دهنده راه آنها است.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و فداکاری از این سرزمین دفاع کرده و امروز به عنوان الگوهایی بزرگ برای نوجوانان و جوانان این سرزمین به شمار می‌روند.
این مسئول ادامه داد: هر چه از دوران هشت سال دفاع مقدس دور می شویم باید بیشتر آن دوران را برای نسل امروز بازگو کنیم تا آنان درک کاملی را از آن دوران داشته باشند.
ملکی تأکید کرد: امروز دشمن به بهانه‌های مختلف در نظر دارد تا عقاید و اعتقادات نوجوانان و جوانان امروز را دچار خدشه کند لذا با توطئه‌های شوم و به راه انداختن جنگ نرم می‌خواهد به اهداف شوم خود نزدیک شود.
وی افزود: نباید بگذاریم که دشمن با این اقدامات نسل امروز را به بی‌راهه بکشد بلکه باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و شناساندن چهره واقعی دشمنان نسل امروز را آگاه‌تر و هوشیارتر کنیم.
این مسئول گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری با گذشت و ایثار به جبهه‌ها رفته و جان خود را فدا کردند تا این انقلاب امروز توانسته به درختی تنومند تبدیل شود.
وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که ریشه‌های این درخت تنومند در بیداری کشورهای اسلامی نقش اساسی داشته و توانسته موفق عمل کند.
ملکی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از این که جریان انقلاب اسلامی ایران توانسته الگویی بزرگ برای دیگر کشورهای اسلامی محسوب شود سخت نگران است، لذا با سنگ اندازی‌های متعدد در نظر دارد تا مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد.
وی گفت: اما هوشیاری مقام معظم رهبری و آگاهی مردم ایران تاکنون اجازه نداده است تا دشمنان  به اهداف خود نزدیک شوند.
ملکی گفت: امروز نوجوانان و جوانان ایرانی در جبهه‌ای دیگر در نبرد با دشمن هستند لذا با ارتقای علوم و رسیدن به درجات علمی گوناگون باید دشمن را بیش از گذشته مأیوس کرده و آنان را در این جبهه نیز با شکست بزرگی مواجه کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول