اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

شهدا و ایثارگران نخبگان زمان هستند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهدا و ایثارگران نخبگان زمان خود هستند.

شهدا و ایثارگران نخبگان زمان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی علیخانی در جمع دانشگاهیان ایثارگر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: داشتن فرهنگ عاشورایی لازمه‌ برپایی حکومت عدل جهانی است و شهدا و ایثارگران طلایه‌داران این فرهنگ هستند.
وی در این دیدار با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، گفت: دهه امامت و ولایت از بزرگ‌ترین اعیاد دینی ما شیعیان است که از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار بوده و ما همه تلاش خود را در بزرگداشت این ایام به کار می‌گیریم.
علیخانی با بیان اینکه غدیر استمرار حرکت امامت بوده و از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام محسوب می‌‎شود، گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای حفظ وحدت و اتحاد بین مسلمانان است.
مشاور امور شاهد و ایثارگر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر ضرورت تبیین مسئله غدیر در جامعه، گفت: امامت و ولایت نعمت بسیار بزرگی است که خداوند متعال به شیعیان عطا و بستر مناسبی را برای هدایت و رستگاری آن‌ها فراهم کرده است.
وی شهدا و ایثارگران را نخبگان زمان خود دانست و گفت: شهدا و ایثارگران آزمونی بسیار سخت را پشت سر گذاشتند.
علیخانی تصریح کرد نیاز امروز جامعه، حمایت از این قشر به‌منظور حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در عرصه‌های علمی و فرهنگی را پیشرو عنوان کرد و گفت: حضور ایشان موجب افتخار و سربلندی جامعه است.
اسماعیل اسدی، رییس دانشگاه شهرکرد نیز در این دیدار گفت: ما به شهدای خود می‌بالیم، چراکه نمود کنونی کشور در سطح جهان مرهون ایثار و فداکاری شهدا است.
اسدی حضور ایثارگران و اعضای خانواده معزز شهدا و جانبازان در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه شهرکرد را یکی از افتخارات این دانشگاه برشمرد و گفت: این عزیزان همواره با دغدغه دین جلودار فعالیت‌های علمی و فرهنگی در دانشگاه هستند.
گفتنی است دکتر پیر علی مشاور رییس دانشگاه شهرکرد در امور ایثارگران گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص رسیدگی به امور ایثارگران در دانشگاه شهرکرد ارایه کرد.
عصر چهارشنبه 18 آبان‌ماه جاری در ادامه برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دور چهارم سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشاور وزیر علوم در امور شاهد و ایثارگر با اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول