اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

زنده نگه داشتن یاد شهدا، ضامن تداوم نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: بقا و دوام این انقلاب به واسطه خون شهدا بیمه شده و تا زمانی که خاطره شهدا در ذهنمان استt خدشه‌ای به انقلاب وارد نمی‌شود.

زنده نگه داشتن یاد شهدا، ضامن تداوم نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور دوشنبه شب در یادواره شهدای بردخون با تقدیر از حضور همه مسئولان و دانش آموزان و اقشار مختلف، اظهار داشت: افتخار می‌کنیم یاد شهیدان که الگوی برجسته‌ای برای ما هستند را گرامی می‌داریم زیرا آنها برای عزت و سربلندی میهن اسلامی جان خود را نثار کردند.
وی افزود: بقا و دوام این انقلاب به واسطه خون شهدا بیمه شده و تا زمانی که خاطره شهدا در ذهنمان است و آنان را از یاد نبرده‌ایم، خدشه‌ای به انقلاب وارد نمی‌شود پس دانش‌آموزان نیز با الگو گرفتن از شهدا و ائمه اطهار راه صحیح را برگزینند و قدم بردارند.
رئیس آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: دانش‌آموزان با تلاش خود در سنگر تعلیم و تربیت، عزت و افتخار را برای انقلاب اسلامی به یادگار بگذارند و موجب پیشرفت و توسعه کشورمان شوند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بردخون نیز با تشریح برنامه‌های یادواره گفت: همه دانش‌‌آموزان دوره متوسطه و کلاس سوم راهنمایی منطقه بردخون عضو انجمن‌های اسلامی هستند و نسبت به وظایف و فعالیت‌های محوله با جدیت تلاش می‌کنند.
محمود حق‌دوست افزود: این مراسم با نام هم کلاسی آسمانی به منظور گرامیداشت یاد شهدای بخش بردخون برگزار می‌شود و در زمینه سازی و اجرای آن، دانش‌آموزان تلاش و مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.
وی اضافه کرد: اعضای انجمن‌های اسلامی در اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی پیشگام هستند و توجه به زندگی و سرگذشت شهدا از موضوعات مهمی است که دنبال می‌کنند.
یادواره شهدای دانش آموز بردخون با حضور مسئولان  بخش، مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان، دانش‌آموزان و فرهنگیان بردخون در سالن شهید قایدی کانون شهید نامدار شهر بردخون برگزار شد و شامل برنامه‌هایی نظیر پخش کلیپ حماسی و شهیدان، تشییع جنازه نمادین و مداحی بود.
بردخون دارای سه شهید دانش‌آموز به نام شهیدان احمد انیسه، حیدر مغدانی و فاطمه قایدی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول