اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر:

شهدا جایگاه انسانیت را به اوج رساندند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همه پیامبران آمدند تا جایگاه انسانیت نزول نکند و شهدا این جایگاه را به اوج رساندند.

شهدا جایگاه انسانیت را به اوج رساندند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید یوسف مهدیان دوشنبه شب در یادواره شهیدان دانش آموز بردخون اظهار داشت: نشاط معنوی شهدا برخاسته از خدامحوری آنان است.
وی افزود: همه پیامبران آمدند تا جایگاه انسانیت نزول نکند و شهدا این جایگاه را به اوج رساندند و پیام 36 هزار شهید در کشور اسلامی ایران حرکت در مسیر هدایت و ولایت است و برای حفظ این آرمان مقدس، سنگرها را مدرسه کردند و افتخار و عزت به ما دادند.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: شهیدان خود را وسیله‌ای می‌دانستند و منشأ همه امور را خداوند متعال می‌خواندند و با رفتنشان ما را به سوی خویشتن و باطن پاک فراخواندند، پس لازم است راهشان را ادامه دهیم زیرا همرنگ خدا شدند و اگر می‌خواهیم جاودانه بمانیم باید همرنگ خدا و شهیدان شویم و درس ماندگار این است که در مسیر شهیدان حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: با شهیدان به بصیرت رسیدیم پس با آنان در مسیر سخت زندگی همراه شویم و برای لذت‌های زودگذر دنیا دل امام زمان (عج) و شهیدان را به درد نیاوریم و موجب خرسندی شیطان نشویم و با غبطه به شهیدان که نزدیک کردن زندگی خود به آنان است ذره‌ای از عظمت این بزرگان را کسب کنیم.
مهدیان زنده نگه داشتن یاد شهیدان و قرائت وصیت نامه آنان و زیارت خانواده شهدا و ایثارگران را بسیار ضروری دانست و گفت: گلزار شهدا سکوی پرتاب دل است پس همه در جنگ بر ضد دشمن مشارکت کنیم، زیرا شیوه جنگ تغییر کرده، دیروز در سنگرها می‌جنگیدیم و امروز دشمن در خانه‌ها نفوذ کرده و باید هوشیار باشیم تا مغلوب دشمنان نشویم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به دنبال جریان‌های انحرافی نرویم و در مسیر هدایت ولایت حرکت کنیم و بدانیم که 44 درصد شهیدان ما بین 16 تا 20 سال داشتند و این نشان دهنده حضور جوانان در صحنه‌های مختلف است و امروز نیز نیاز به حضور و مشارکت جوانان داریم تا دشمن نتواند به مرزهای عقیدتی ما صدمه بزند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول