اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دانشگاهیان ترویج ولایت‌پذیری را سرلوحه خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز دانشگاهیان و دانشجویان پیروی از اصل ولایت فقیه و ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

دانشگاهیان ترویج ولایت‌پذیری را سرلوحه خود قرار دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر امروز در نشستی با طلاب حوزه علمیه ولیعصر(عج) خواهران گرمی اظهار داشت: درک اصل ولایت فقیه بارز‌ترین خصوصیات دانشگاهیان باید باشد و تقویت ولایت‌پذیری نیز باید از متن دانشگاه آغاز شود.
وی با بیان اینکه حمایت از اصل ولایت فقیه عزت ایران را رقم زده است، خاطرنشان کرد: اصل ولایت فقیه برکتی تمام نشدنی و بزرگ برای ایران اسلامی است که استکبار از درک آن عاجز است.
این مسئول با بیان اینکه بیداری امت‌های اسلامی در جهان نشات گرفته از پیروی از اصل ولایت فقیه است، افزود: درخت عزتی که به برکت ولایت فقیه آبیاری شده و در تمام ممالک اسلامی ریشه دوانده است سبب می‌شود تا هیچ مزدور و یاوه‌گویی از زیر عدل الهی جای مفری نداشته باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: ولایت‌پذیری، مایه اتحاد و قوام جمهوری اسلامی ایران است.
کاملی‌فر تصریح کرد: پذیرش ولایت مطلقه فقیه از سوی مردم مایه اتحاد و دوام کشور است و تا زمانی که گرد پرچم ولایت حلقه بزنیم گزندی کشورمان را تهدید نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول ترویج فرهنگ ولایت پذیری را از وظایف دانشگاهیان، طلاب و بسیجیان دانست و افزود: باید برای بصیرت‌افزایی در غبار فتنه و هجمه‌های عقیدتی بیگانه، باورهای اعتقادی به مقوله ولایت فقیه در جامعه تعمیق یابد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول