اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فیلمنامه‌‌نویس اصفهانی:

رونق جشنواره فیلم کودک به آثار آن است

خبرگزاری فارس: نمایش‌‌نامه و فیلمنامه نویس گفت: رونق جشنواره فیلم کودک و نوجوان وابسته به آثاری دارد که به آن ارسال می‌شود.

رونق جشنواره فیلم کودک به آثار آن است
فهیمه سیاحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد بازگشت مجدد بیست ‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به اصفهان اظهار داشت: تفاوتی در مکان برگزاری جشنواره که در کدام شهر برگزار باشد، وجود ندارد و در اصل نحوه برگزاری به بهترین شیوه مهم است.
وی ادامه داد: استان اصفهان به دلیل فضای توریستی و زیبایی که در کل کشور دارد، مکان بسیار مناسبی برای برگزاری جشنواره فیلم کودک، چرا که در اصل این جشنواره‌ها برای استان اصفهان تنظیم شده است.
 نمایش‌نامه نویس اصفهانی با اشاره به اینکه هر جشنواره‌ایی باید یک بار آموزشی برای مخاطب خود داشته باشد، بیان کرد: اگر در جشنواره فیلم کودک به مشکلات جوانان که اصلی‌ترین و مهم‌ترین قضیه در جامعه کنونی است، پرداخته شود، در آن صورت این جشنواره توانسته رسالت خود را انجام دهد.
وی تاکید کرد: کیفیت آثار در جشنواره فیلم بسیار مهم است و هرچه  آثار ارسالی از سطح کیفی بالاتری برخوردار باشد، منجر به بارونق‌تر شدن بیشتر جشنواره می‌شود.
سیاحیان که از شرکت‌کنندگان بخش فیلم‌نامه‌نویسی در بیست ‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک است، اضافه کرد: با فیلمنامه‌ایی در مورد شهدای نوجوان که در شرایط کنونی جای چنین فیلمنامه‌هایی به شدت احساس می‌شود، شرکت کرده، چرا که کودکان و نوجوانانی بودند که با شهادت یا اسارت خود به ما درس زندگی را دادند.
وی با اشاره به برخی از خط قرمزهایی که در سینمای ما وجود دارد، افزود: شاید کودکان و نوجوان ما با معضلات بسیاری مواجه باشند که نتوان به دلیل خط قرمزها آنها را نشان داد ولی باید به زبانی قابل درک برای جوان و شیوه‌ای نوین این مسائل گفته شود.
نمایش‌نامه ‌نویس اصفهانی که در این زمینه نیز فعال است، تصریح کرد: نه تنها جشنواره فیلم کودک بلکه تئاتر کودک هم در استان اصفهان رونق خوبی گرفته است.
وی با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی و پروانه‌ها در سطح شهر گفت: از نظر اطلاع‌رسانی تا کنون استان اصفهان بسیار خوب عمل کرده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول