اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در بردخون صورت گرفت؛

توزیع محصولات فرهنگی جشنواره فیلم کودک بین دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: برای نخستین‌بار در اقدامی مثبت محصولات فرهنگی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در مدارس منطقه بردخون توزیع شد.

توزیع محصولات فرهنگی جشنواره فیلم کودک بین دانش‌آموزان
سرپرست کاروان توزیع محصولات و بسته‌های فرهنگی بردخون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تشریح اهداف این کاروان گفت: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان از 23 تا 27 آبان ماه در اصفهان برگزار می‌شود و به همین منظور این کاروان اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان مناطق محروم در استان‌های مرزی کرده است.
رضا باقرپور افزود: این محصولات توسط پنج کاروان بین دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، مازندران، گیلان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان و کرمانشاه توزیع می‌شود و  شامل فیلم، کتاب، خودکار، پلاک، عطر و لیوان است.
وی اضافه کرد: به همراه توزیع محصولات فرهنگی در مناطق محرومی که دسترسی به سینما وجود ندارد از طریق ویدئو پرژکتور برخی از فیلم‌هایی که قرار است در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به نمایش درآید، برای کودکان پخش می‌شود.
عبدالرسول جمالی مسئول اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیزگفت: محصولات فرهنگی این جشنواره بین پنج هزار نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی شهرها و روستاهای جنوب استان بوشهر توزیع می‌شود که شامل دانش‌آموزان شهرستان‌های دشتی، کنگان، دیر و شهر دلوار و بردخون است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: این محصولات بین دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی روستاهای وحدت آباد، آبکش، مغدان، شهنیا، سجادیه،کالو و شهر بردخون توزیع شد و برنامه‌های فرهنگی و متنوعی نیز در این روستاها برگزار شد.
اسماعیل خیاط افزود: بیش از 800 دانش‌آموز منطقه از محصولاتی نظیر کتاب، خودکار، پلاک غدیر، عطر و لیوان بهره‌مند شدند و گروه اعزامی برنامه‌های فرهنگی و سرگرم کننده عروسکی و فیلم سینمایی برای دانش‌آموزان اجرا کردند و دانش‌آموزان و اولیای آنان استقبال بسیار خوبی از این کاروان داشتند و امیدواریم باز هم شاهد حضور این کاروان‌ها و برنامه‌ها در منطقه باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول