اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد:

حضور 2 فیلم از استان بوشهر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری بوشهر با دو فیلم در جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان اصفهان شرکت می‌کند.

حضور 2 فیلم از استان بوشهر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان
سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: در فیلم کوتاه "ماجرای آن روز "به کارگردانی داریوش غذبانی تهیه شده واحد فیلم حوزه هنری استان بوشهر به بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه کودکان و نوجوانان راه یافت.
وی افزود: این فیلم که موفق به حضور در بخش مسابقه ‌ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران و بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم رشد شده،‌ درباره دانش‌آموزی است که توسط دوستانش سر کلاس معارف اسلامی به چالش کشیده می‌شده و ماجراهایی شکل می‌گیرد.
رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: تصویر‌بردار این فیلم کوتاه داستانی، روزبه رایگا، صدابردار، حسن شبانکاره و سیدمهدی حسینی‌، موسیقی این فیلم نیز اکبر ابراهیمی تهیه کرده است.
وی گفت: در این فیلم بازیگرانی همچون‌ امیر بردال، محمدرضا فرهومند، محمد لطفی و علی جمالی بازی می‌کنند.
سیدزاده با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ  23 الی  27 آبان ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: فیلم سفر به کارگردانی مهتاب ابراهیم‌زاده دیگر فیلم تولیدی حوزه هنری بوشهر نیز در این جشنواره راه یافته است.
وی با اشاره به بررسی فیلم «کلاف سردرگم» ‌در حوزه هنری بوشهر، گفت: کارگاه داستان‌نویسی حوزه هنری استان بوشهر به مدیریت مهدی انصاری در سالن این حوزه درمورد فیلم کلاف سردرگم برگزار شد.
رئیس حوزه هنری بوشهر خاطر‌نشان کرد: در این جلسه داستان‌هایی از فرشته هاخانی، محسن موسوی و عبدالرحیم رستمی قرائت شد و سپس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
سیدزاده اظهار کرد: در ادامه این جلسه داستان کوتاه «کلاف سردرگم» اثر بهرام صادقی که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های این داستان روایت بسیار ساده آن است، پس از خواندن مورد نقد و بررسی قرار گرفت، .صادقی با ساختاری ساده و با شگرد گفت‌و‌گو داستان را پیش می‌برد و به سرانجام می‌رساند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول