اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد:

نمایش "سفر" در بخش مسابقه جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: فیلم کوتاه "سفر" به کارگردانی مهتاب ابراهیم‌زاده از هنرمندان نامی استان بوشهر به بخش مسابقه جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافت.

نمایش "سفر" در بخش مسابقه جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان
سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: فیلم کوتاه داستانی سفر، تولید شده در حوزه هنری بوشهر، در مورد اتفاقاتی است که در حین سفر برای کودکی نابینا رخ می‌دهد.
وی افزود: تصویربرداری این فیلم 18 دقیقه‌ای توسط داریوش اعتمادی و صدابرداری آن توسط حسن شبانکاره انجام گرفته است.
رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: بازیگرانی همچون سکینه کشتکار، علی احمدی، مرتضی فیروزی و مهدی انصاری در فیلم سفر ایفای نقش می‌کنند.
سیدزاده یادآور شد: بیست و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه کودک و نوجوان از بیست و سوم تا بیست و هفتم آبان ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری بوشهر همچنین از برگزاری آزمون عملی هنرجویان نمایش حوزه هنری استان بوشهر خبر داد: آزمون عملی هنرجویان کارگاه نمایش حوزه هنری استان بوشهر در سالن نمایش این حوزه برگزار شد.
وی گفت: در این آزمون هنرجویان کارگاه که به مدت سه ماه زیر نظر مهدی ضیغمی‌نژاد آموزش دیدند، آثار عملی خود را به اجرا درآوردند و هیئت داوران متشکل از حیدر مظفری، علیرضا میرشکاری و هدی نوری‌زاده 15 اثر نمایشی را مورد ارزیابی قرار دادند.
رئیس حوزه هنری بوشهر همچنین از بررسی موسیقی شعر در کارگاه شعر حوزه هنری خبر داد و اظهار داشت: نشست شعر جرگه عشاق زیر نظر حوزه هنری استان بوشهر با حضور شاعران جوان در سالن این حوزه برگزار شد.
سیدزاده گزارشی از برگزاری این کارگاه شعر ارائه کرد و افزود: در این نشست که با حضور چهره‌هایی همچون اسکندر احمدنیا، مرتضی زندپور، عبدالحسین فلاحی، احسان احمدزاده، سید ناظم‌الدین قائم مقامی، محمد سرخوش، محمدمهدی قربان‌زاده، مسعود فرمی‌زاده، مسعود عرب‌زاده، جبار لوری، فرح راوریشهری، زهرا رضایی طرهانی، محدثه منصورزاده، حدیث زنگنه، طاهره غمخوار و زهرا رزمجوشی برگزار شد، شاعران تازه‌ترین سروده‌های خود را قرائت کرده و سپس نقد و بررسی آثار انجام گرفت.
وی در ادامه از اکران فیلم حوزه هنری بوشهر در جشنواره رشد خبر داد و خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه داستانی "ماجرای آن روز "به کارگردانی داریوش غذبانی که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و در بخش بین‌المللی این جشنواره حضور دارد، طبق برنامه اعلام شده از جمله فیلم‌هایی است که بیشترین اکران را در جشنواره دارد.
سیدزاده افزود: این فیلم تولیدی حوزه هنری بوشهر بوده و روزانه دو سانس در سینماهایی چون آفریقا، پردیس و ملت اکران دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول