اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان خبرداد:

راهیابی دو اثر از کردستان به جشنواره فیلم کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از راهیابی دو اثر از کردستان به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

راهیابی دو اثر از کردستان به جشنواره فیلم کودک و نوجوان
امین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهارداشت: فیلم کوتاه انار میوه بهشت است از  تولیدات حوزه هنری کردستان به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه پیدا کرد.
وی بیان کرد: این فیلم کوتاه با مدت زمان 15 دقیقه از تولیدات حوزه هنری کردستان با موضوع دینی دربخش فیلم‌های ویدئوئی کوتاه موفق به راهیابی به بخش پایانی این جشنواره شد.
سرپرست حوزه هنری کردستان با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ  23  لغایت 27 آبان ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این فیلم در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با 9 فیلم دیگر به رقابت می‌پردازد.
به گفته مرادی، زانیار لطفی به عنوان تصویر بردار و تدوین‌گر ،عرفان مهدوی به عنوان صدابردار، بهزاد موفقی عکاس،  کاوه قادری به عنوان طراح صحنه ولباس، توفیق امانی به عنوان مشاور فیلمنامه، سامان حسین‌پور به عنوان دستیار کارگردان تیمور قادری را در ساخت این فیلم یاری رسانده‌اند.
وی تصریح کرد: سعید مردوخیان، شادی قادری، احمد قادری، مرضیه قادری، عطا قادری نیز به عنوان بازیگر در این فیلم کوتاه 15 دقیقه‌ای ایفای نقش می‌کنند.
سرپرست حوزه هنری استان کردستان افزود: فیلم سکوت برکه‌ها به نویسندگی و کارگردانی فاطمه دست‌مرد از مریوان نیز به بخش پایانی این جشنواره راه پیدا کرده است.
گفتنی است، در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان که در همدان برگزار شد، فیلم زمین فوتبال به نویسندگی و کارگردانی جلال نصیری و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان  سیمرغ بهترین فیلم بخش بین‌المللی جشنواره را از آن خود کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول