اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین:

هر یتیم در قزوین ۴ حامی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در حال حاضر 3 هزار و 500 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که به طور میانگین هر یتیم در استان چهار حامی دارد.

هر یتیم در قزوین ۴ حامی دارد
هدایت صفری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه‌های مختلف به ویژه اشتغال و خودکفایی، حوزه‌های فرهنگی، توسعه مشارکت‌های مردمی و فرهنگ‌سازی انفاق و نوع‌دوستی بین مردم کارکرد مناسبی را داشته است.
وی ادامه داد: این برنامه‌ها در سال جهاد اقتصادی با همت بیشتر همکاران در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال پیگیری است و در نیمه دوم سال جاری نیز این موارد بیشتر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: در حوزه انفاق و مشارکت‌های مردمی خوشبختانه در شش ماه نخست سال جاری کمک‌های خوبی را از سوی مردم خیر این استان داشتیم به طوریکه در 20 طرحی که کمیته امداد دارد مانند طرح رضوان و طرح ماعون پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری بیش از 20 میلیارد تومان درآمد در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.
وی عنوان کرد: در نیمه نخست سال جاری نزدیک به یک میلیارد تومان فقط در حوزه زکات در استان جمع‌آوری صورت گرفت و در شش ماهه دوم این عدد باید به بیش از سه میلیارد تومان برسد که نیازمند تلاش بیشتر است.
صفری اعلام کرد: در حوزه فرهنگی، نظام جامع آموزشی و تربیتی در استان اجرایی شده است و در نیمه دوم سال جاری باید ترم سوم کانون جوانان پیروان ولایت که افسران مقام عظمای ولایت هستند، صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص طرح اکرام نیز سرانه مساعدت در استان قزوین به ازای یک یتیم 52 هزار تومان است که این سرانه در کشور 37 هزار تومان است و امید داریم در نیمه دوم سال جاری با برنامه‌ای که تدوین شده این شاخص را افزایش دهیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری ثبت‌نام 2 هزار حامی جدید را داشتیم که باید این عدد افزایش یابد و در حال حاضر 3 هزار و 500 یتیم زیر پوشش کمیته امداد است و نزدیک به 13 هزار حامی در استان داریم.
وی تأکید کرد: به طور میانگین هر یتیم در استان چهار حامی را دارد و سرانه کمک به هر یتیم به صورت میانگین 52 هزار تومان است و این قابل ارتقاست زیرا نسبت مشارکت در استان قزوین بالاتر از میانگین کشوری است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول