اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد پاتاوه:

خیرین کفالت 110 یتیم پاتاوه‌ای را پذیرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد پاتاوه از پذیرفتن کفالت 110 یتیم این شهر توسط چند خیر در تهران خبر داد.

خیرین کفالت 110 یتیم پاتاوه‌ای را پذیرفتند
مهرداد مرادی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار داشت: کمیته امداد شاخه پاتاوه با شرکت در جشن رمضان در تهران، 110 حامی را برای کودکان و افراد یتیم این منطقه جذب کرده است. 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاخه پاتاوه افزود: با اعزام مسئول اکرام و ایتام این شاخه به نمایشگاه جشن رمضان در تهران و پیگیری‌های صورت گرفته، خیرین نیکوکار کفالت 110نفر از ایتام این شاخه را پذیرفتند.
وی بیان داشت: امداگران امداد در شاخه پاتاوه در جهت اکرام ایتام از هیچ تلاشی برای استفاده از ظرفیت خیرین و جذب حامی برای ایتام دریغ نمی‌کنند.
مرادی، با بیان این‌که این حامیان غیربومی و بیشتر مقیم تهران هستند، ابراز داشت:‌ بنیه دینی و مذهبی مردم این استان ایجاب می‌کند تا افرادی که تمکن مالی داشته و قادرند ماهیانه مبلغی را به ایتام و فقرا بپردازند در این کار نوع ‌دوستانه شریک شوند تا این‌گونه لبخندی را بر لبان کودکی یتیم بنشانند. 
رئیس کمیته امداد پاتاوه ادامه داد: در شب گذشته و همزمان با شهادت پدر ایتام، حضرت علی(ع) بیش از 400 نفر از مددجویان و ایتام زیر پوشش این شاخه در منطقه سادات محمودی به کمک خیرین با غذای گرم اطعام شدند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول