اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خوی خبر داد:

حمایت حامیان خیر از 500 یتیم خوی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی گفت: 500 نفر از ایتام خوی تحت حمایت حامیان خیر قرار گرفتند.

حمایت حامیان خیر از 500 یتیم خوی
عزیز سهندی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در خوی تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان را یک هزار و 100 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: شناسایی حامیان جدید با تلاش امدادگران این کمیته و همت سایر خیران صورت می‌گیرد.
وی، اجرای طرح اکرام به منظور شناسایی حامیان خیر را از وظایف کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: مردم نیکوکار با مشارکت در این طرح و پذیرفتن حضانت مالی و معنوی ایتام، التیامی برای کودکان معصومی خواهند بود که از داشتن پدر و مادر محروم بوده و طعم شیرین محبت واقعی را نچشیده‌اند.
سهندی، ایجاد تسهیلات لازم به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و اقدام به بیمه‌های درمانی و اجتماعی اقشار آسیب‌پذیر در حد امکانات و چارچوب قوانین و مقررات مربوطه را از وظایف این کمیته دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا، در سال جاری بیش از هزار و 600 نفر از مددجویان خوی از مزایای دفترچه بیمه خدمات درمانی صندوق بیمه ایرانیان بهره‌مند شده‌اند.
وی، با اشاره به تقبل هزینه درمانی یکی از مددجویان این نهاد توسط یکی از خیران، گفت: هزینه درمانی یکی از مددجویان بیمار تحت حمایت کمیته امداد خوی توسط یک فرد نیکوکار خویی به میزان60 میلیون ریال تامین شد.
به گفته این مسئول فرد خیر همچنین سبد غذایی شامل روغن، مرغ و برنج به ارزش 20 میلیون ریال به منظور توزیع در بین 150 خانوار نیازمند اهدا کرد.
این مقام مسئول، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی با هدف یاری کردن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان، آسیب‌دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل یافته است، افزود: در سال جاری 45 واحد مسکن شهری و روستایی مددجویی با اعتباری بالغ بر787 میلیون 500 هزار ریال به بهره‌برداری رسید.
وی به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در خوی اشاره کرد و گفت: این کارگاه با حضور رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان خوی در محل کانون فرهنگی ـ تربیتی عاشقان ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی برگزار شد که در آن در زمینه تاریخچه مواد مخدر، راه‌های ورود و خروج مواد به کشور انواع مواد، نحوه جذب جوانان و نوجوانان به سمت مواد، علائم فرد معتاد و همچنین تاثیرات سوء مصرف مواد در جامعه بررسی‌های لازم صورت گرفت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول