اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم:

155 یتیم شهرستان جم صاحب حامی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: تعداد 155 یتیم شهرستان جم صاحب حامی شدند.

155 یتیم شهرستان جم صاحب حامی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور عصر امروز در جلسه شورای حمایتی کمیته امداد امام (ره) شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد با همه توان و ظرفیت موجود از مستضعفان و فقرا حمایت و پشتیبانی میکند و این را وظیفه خود میدانیم.
وی افزود: خیران شهرستان جم طی چند سال اخیر با اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی، همکاری بسیار خوب و صمیمانه‌ای با کمیته امداد داشته‌اند و ما را در حمایت از محرومان کمک کرده‌اند.
رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره)شهرستان جم از کمک 2 میلیاردی مردم جم در ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم مومن و نیکوکار شهرستان جم در ماه مبارک رمضان، 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به ایتام و نیازمندان کمک کردند.
انیژپور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد همت بلند وهمراهی بیش از پیش خیرین و نیکوکاران در برنامه‌های اطعام، افطاری و اکرام ایتام بودیم.
وی اضافه کرد: این کمکها به صورت نقد و کالا در قالب اطعام و افطاری، اکرام ایتام، بازدید از خانواده‌ها در قالب طرح مفتاح‌الجنه و موردی بوده است.
این مسئول گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 8 ‌هزار و 500 نفر از مددجویان و نیازمندان از طریق توزیع غذای گرم و سبد کالا با اعتبار 70 میلیون ریال اطعام و افطاری شدند.
انیژپور یادآور شد: در ماه مبارک رمضان از تعداد 343 منزل مددجویی به اتفاق مسئولان و خیرین به منظور تفقد و دلجویی و رسیدگی به مشکلات آنان بازدید به عمل آمد که در این ارتباط مبلغ 740میلیون ریال در قالب طرح مفتاح‌الجنه از سوی مسئولان و خیرین به خانواده‌ها مساعدت شد.
رئیس کمیته امدادجم از سرپرستی 155 نفر از ایتام جم توسط خیران خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 240 نفر از ایتام این شهرستان از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند که در ماه مبارک رمضان 155نفر یتیم توسط خیران جم، حامیدار شدند.
انیژپور اذعان داشت: حامیان در دستگیری ایتام نقش بسزایی دارند که بخش عمده کار امداد را بر دوش دارند و این حامیان در طول ماه مبارک رمضان درقالب طرح اکرام ایتام 220میلیون و 857 میلیون ریال به افراد تحت تکفل خود پرداخت کردند.
رئیس کمیته امداد امام شهرستان جم همچنین با اشاره به کمکهای مردم شهرستان جم به مردم قحطیزده سومالی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان جم مبلغ 132 میلیون ریال به مردم سومالی کمک و مبلغ 63میلیون و600هزار ریال نیز زکات فطریه پرداخت کردند.
انیژپور افزود: امسال نیز در بررسی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، کمیته امداد شهرستان جم به عنوان دستگاه اجرایی برتر شهرستان جم در جشنواره شهید رجایی انتخاب شد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان جم یکهزار و400خانوار در قالب سه‌هزار و400نفر مددجو تحت حمایت خود دارد اظهار داشت: باید برای حمایت از محرومان و نیازمندان از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول