اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور:

برنامه اجرایی شهریه برای فرزندان شاهد به دانشگاه آزاد ابلاغ نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: برنامه اجرایی و اعتبارات مدنظر برای اعمال تخفیف 100 درصدی شهریه فرزندان شاهد و ایثارگر به ما ابلاغ نشده است.

برنامه اجرایی شهریه برای فرزندان شاهد به دانشگاه آزاد ابلاغ نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سید هادی حسینی ‌فدروی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور اظهار داشت: تخفیفی که اکنون به دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر داده می‌شود از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور افزود: در این زمینه هنوز ابلاغی به ما نشده است و در صورت ابلاغ طبق قانون عمل می‌کنیم.
وی تاکید کرد: این دانشگاه هیچ‌گونه کمک دولتی دریافت نمی‌کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور یادآور شد: شهریه تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند از سوی نهادهای حمایتی پرداخت می‌شود.
حسینی خاطرنشان کرد: تا پیش از این هم طرح‌های حمایتی از دانشجویان شاهد در قالب‌های دیگر انجام می‌شده است که الآن هم ادامه دارد.
به گفته وی، حتی اگر شهریه‌های حمایتی نهادهای مذکور دیر وصول شود، از ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانشجویان زیرپوشش جلوگیری نمی‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور بیان کرد: هر ماه دو جلسه با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع مشکلات دانشجویان فرزندان شاهد و ایثارگر گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول