اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ دسته اول هندبال:

مهتاب قم برابر دانشگاه آزاد یزد صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال مهتاب قم در نخستین هفته مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف دانشگاه آزاد یزد می‌رود.

مهتاب قم برابر دانشگاه آزاد یزد صف‌آرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال تیم هندبال مردان قم با نام مهتاب و با تکیه بر توانمندی جوانان با استعداد و توانمند این رشته در استان قم، در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند تا بعد از سال‌ها، قم صاحب تیمی در لیگ برتر هندبال کشور شود.
این در حالی است که امسال 12 تیم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های مردان دسته اول کشور حضور دارند که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال کشورمان، رقابت‌ها در قالب دیدارهای رفت و برگشت و به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.
بر اساس برنامه فدراسیون هندبال، دور رفت مرحله مقدماتی فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور از نیمه دوم آبان ‌ماه آغاز می‌شود و طی آن هندبالیست‌های تیم مهتاب قم در گام نخست روز 19 آبان به میدان می‌روند.
با توجه به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در یک گروه قرار گرفته‌اند، تیم‌های هندبال مردان مهتاب قم، راه و ترابری لارستان، هیئت هندبال نجف‌آباد، نفت و گاز گچساران، شهرداری آمل، دانشگاه آزاد یزد، شورای شهر جهرم، شهرداری فلاورجان، اعتماد ایرانیان خراسان رضوی، تربیت بدنی برازجان، هیئت هندبال قزوین و تراکتور‌سازی تبریز برای صعود به مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.
تیم هندبال مردان مهتاب قم برای حضور آماده و مطمئن در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در مسابقات تدارکاتی با تیم‌های قوی و مطرحی به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه این تیم تمرینات مناسبی را زیر نظر کادر فنی خود پشت سر گذاشته است تا بتواند جواز صعود به پیکارهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را با توجه به همت و غیرت جوانان خوب قمی به دست بیاورد.
بر اساس برنامه‌‌ریزی انجام شده، رقابت‌ تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور، از روز 19 آبان ماه به میزبانی شهرهای لارستان، گچساران، یزد، جهرم، مشهد مقدس و قزوین آغاز می‌شود.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون هندبال، تیم هندبال مردان مهتاب قم نیز یکی از تیم‌های این گروه است که در نخستین مسابقه خود در روز 19 آبان ماه در دیداری خارج از خانه مقابل تیم هندبال دانشگاه آزاد استان یزد به میدان خواهد رفت.
نگاهی به وضعیت تیم هندبال مهتاب قم نشان می‌دهد که در این تیم چهره‌های مستعد هندبال قم حضور دارند که تاکنون در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ باشگاه‌های کشور و همچنین عضویت در تیم‌های مطرح لیگ‌های کشور عملکرد موفقی داشته‌اند.
همچنین برای حضوری موفق در این رقابت‌‌ها، تمرینات تیم هندبال مردان مهتاب قم زیر نظر مربیان این تیم به شکلی منظم در حال برگزاری است تا بتوانیم در این مسابقات به نتایج مورد نظر خود دست یافته و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنیم.
انتهای پیام/ج20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول