اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه آزاد گرگان خبر داد:

ایجاد مرکز تولید گل و گیاه در دانشگاه آزاد گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: با هدف تجاری‌سازی طرح‎های تحقیقاتی مرکز تولید گل و گیاه در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ایجاد می‌شود.

ایجاد مرکز تولید گل و گیاه در دانشگاه آزاد گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضا علی محسنی اظهار داشت: با هدف تجاری‎سازی طرح‎های تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان موفق به کسب مجوز مرکز تولید گل‎های زینتی و گیاهان دارویی از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شد.
وی تصریح کرد: هدف از راه‎اندازی این مرکز عرضه گل و گیاه به بازارهای داخلی و صادرات به بازارهای خارجی و همچنین بازار خرید و فروش گل و گیاه زینتی در سطح کشور و کشورهای حاشیه دریای خزر بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: در چشم‎انداز آینده این مرکز، تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز تولید گل و گیاه در شمال کشور دیده شده است.
محسنی تصریح کرد: پرورش محصولات باغبانی از جمله گل‎ها و گیاهان زینتی، گیاهان دارویی و سبزیجات و صیفی‎جات در دنیا یکی از مناسب‎ترین روش‎های کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده است.
وی ادامه داد: در این طرح تلاش بر این است تا با استفاده از نتایج تحقیقات انجام شده تولید انبوه گیاهان زینتی و گیاهان دارویی صورت گیرد و در همین راستا امکان آموزش و بهره‎گیری از فنون جدید در زمینه پرورش گل‌ها گیاهان زینت برای تولیدکنندگان سنتی و فرصت اشتغال و همکاری برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول