اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قهرمان آسیا مدیرکل ورزش و جوانان شد؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان اردبیل قهرمان اسبق کشتی در آسیا به‌عنوان اولین مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر امروز در مراسم معارفه خود طی سخنانی پیشکسوتان را سرمایه‌های ورزشی استان اردبیل و سند و شناسنامه ورزش این استان معرفی کرد.
احد پازاج اظهار داشت: ما از تجربیات پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران و همچنین مدیران سابق بهره می‌بریم تا بتوانیم شایستگی‌های ورزش استان را همچون گذشته ظهور و بروز دهیم.
وی با یادآوری اینکه ورزش کشورمان در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد از رشد و بالندگی استثنایی برخوردار بوده است، تصریح کرد:‌ در دولت احمدی‌نژاد با توجه ویژه به ورزش و جوانان نه تنها این حوزه به یک تعالی و رشد مناسب دست یافته بلکه با کسب مدال‌های متعدد و رنگارنگ ورزشکاران ما توانسته‌ اند موفقیتی روزافزون کسب کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در یک برآورد آماری مدال‌های کسب شده در بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک در شش سال گذشته بیش از چهار برابر افزایش یافته و ما رشد صعودی را در تمامی رشته‌های ورزشی به ویژه رشته‌های مدال‌آور شاهد بودیم.
پازاج از تزریق اعتبارات خوب به حوزه عمرانی و ساخت و ساز اماکن ورزشی در دولت نهم و دهم خبر داد و اضافه کرد: دوران محمود احمدی‌نژاد یک فرصت استثنایی است تا بتوانیم ورزش کشورمان را با کسب مدال‌های رنگارنگ و معرفی ورزشکاران توانمند به دنیا بیش از گذشته ثابت کنیم.
وی اولویت ورزش و جوانان را در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام توجه جدی به فعالیت کیفی هیئت‌های ورزشی اعلام کرد و ادامه داد: بنده با پشت سر گذاشتن دوران قهرمانی خود در رشته کشتی فصل جدیدی از تلاش و همت خود را در عرصه مدیریت ورزش آغاز کردم که امیدوارم با همراهی خوب جامعه ورزشی بتوانم موفق عمل کنم.
به گزارش فارس، قهرمان سابق کشتی فرنگی گفت: اگر موفقیتی در این دوران مسئولیت حاصل شود برای تمام جامعه ورزشی است و اگر موفقیتی حاصل نشود ناکامی برای تمام جامعه ورزشی محسوب می‌شود.
وی افزود: در این راستا بنده دست نیاز به سوی همه دراز می‌کنم و بالاتر از همه از خداوند متعال توفیق و موفقیت روزافزون ورزش کشور و استانم را خواستارم و امیدوارم خادمی شایسته و موفق برای فعالان عرصه ورزشی باشم.
سرمربی سابق کشتی فرنگی کشورمان تصریح کرد:‌ موفقیت در عرصه ورزش موفقیتی جهانی و بین‌المللی است که نه تنها نام ایران و آوازه آن را بلند می‌کند بلکه زمینه یک تحول جدی را نیز فراهم می‌آورد.
در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات دو ساله توفیق کابلی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اردبیل، مدیرکل سابق تربیت بدنی استان اردبیل احد پازاج به عنوان اولین مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل که سابقه قهرمانی مسابقات آسیایی در رشته کشتی فرنگی را دارد، برگزیده و انتخاب شد.

انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول