اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر دومین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی نخبگان دختران:

کمک اقشار تاثیرگذار برای توسعه ورزش ضروری است

خبرگزاری فارس: ناظر دومین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی نخبگان در بخش دختران با اشاره به ضرورت برگزاری این المپیاد گفت: برای توسعه فرهنگ ورزش باید از قشر تاثیرگذار جامعه کمک گرفت.

کمک اقشار تاثیرگذار برای توسعه ورزش ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری رحمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه با بررسی و آسیب‌شناسی توسعه فرهنگ ورزش‌های همگانی جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم، اظهار داشت: در این جلسات به این نتیجه رسیده‌ایم که توسعه ورزش از مسئولان باید صورت پذیرد.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از پیشتازان علمی کشور هستند، تصریح کرد: اغلب این دانشجویان در رده مدیران، فعالان کشور و یا افراد تاثیرگذار در جامعه خود خواهند بود، به همین دلیل برای قشر نخبه این برنامه‌ریزی صورت پذیرفته تا آنها با ورزش آشنا و موجبات شادابی و نشاط آنها فراهم شود.
رحمانی در خصوص رشته‌های ورزشی این مسابقات گفت: این رشته‌ها طبق ارزیابی‌های صورت گرفته مورد تائید 92 درصد از دانشجویان بوده است.
ناظر دومین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی نخبگان در بخش دختران اذعان داشت: برای اینکه این برنامه‌ها رضایت دانشجویان را فراهم آورد هرساله رشته ورزشی، کادر اجرائی و مسئولان برگزارکننده المپیاد نخبگان رصد می‌شود تا نواقص و موانع برطرف شود.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به سابقه میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در بخش پسران مطمئنا با تلاش کادر اجرائی میزبان شایسته ای نیز در بخش دختران خواهد بود.
رحمانی خاطرنشان کرد: برای اینکه قشر دانشجوی کشور را با ورزش عجین سازیم علاوه بر این المپیاد در تابستان امسال دو المپیاد همگانی دانشجویی را  اجرا کرده‌ایم و همچنین اتاق فکری نیز در این خصوص تشکیل شده تا پیشی‌بینی‌های لازم برای این دانشجویان از ورزش صورت پذیرد.
گفتنی است تیم‌های المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر نخبه علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم امروز وارد استان گلستان شدند.
این تیم‌ها متشکل از دانشجویان نخبه 43 دانشگاه و مراکز علمی سراسر کشور هستند که در 17 تا 20 آبان در رشته‌های ورزش‌های همگانی مانند دارت، چرخ تانک، فریز بین و کفش جمعی با هم به رقابت می‌پردازند، علاوه بر این در کنار این فعالیت‌ها مسئولان ورزش یک سری فعلیت‌های فرهنگی را هم برنامه‌ریزی کردند که در امر برگزاری شاهد آن خواهیم بود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول