اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان:

جشنواره تئاتر مردمی است / نخواستیم مسئولان بیایند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در خصوص چرایی عدم حضور استاندار و مسئولان در افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: این جشنواره جشنی مردمی است و نخواستیم مسئولان به زحمت بیفتند.

جشنواره تئاتر مردمی است / نخواستیم مسئولان بیایند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین ترکمن در نشست خبری جشنواره تئاتر کودک اظهار داشت: امروز در همدان شاهد نمایش آثار ارزشمندی در بخش‌های مختلف هستیم و در راستای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز از رهنمودهای ارزشمند استفاده می‌کنیم که در این زمینه رسانه‌ها همکاری خوبی را داشتند.
وی تصریح کرد: یکی از ابعاد تشکر من در خصوص همت به برگزاری خوب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، متوجه مردم این استان است چرا که همواره مشوق هنر، ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند.
مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان افزود: امسال با همتی که در دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان داشت اعتبارات در دو بخش (مرکز و استان) تقسیم شد و دبیر جشنواره نیز در تکاپوی اعتبارات لحظه‌ای فروگذار نکرد و معاونت هنر نیز بهترین امکانات را برای استان فراهم کرد که این جشنواره قوی و اثرگذار برگزار شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری ظرفیت اجرای تئاترها ارتقا یافته گفت: 80 درصد بلیط‌های اجرای نمایش نیز مجانی ارائه شده است.
ترکمن با تأکید بر لزوم همسویی با اهداف جشنواره تئاتر و ارج نهادن به آن، تصریح کرد: نزدیک شدن و همسو شدن با این اهداف گامی در راستای تقویت تئاتر کودک و نوجوان در استان است و در سال جاری نیز در این جشنواره آرمان‌ها و ارزش‌ها را سرلوحه کار قرار داده‌ایم.
وی افزود: ما نسبت به اهداف و آرمان‌ها و روند اجرایی کار این جشنواره حساس هستیم و در این زمینه اگر کسی انتقاد غیر واقعی بزند برخورد می‌کنیم اگرچه ما با نقد سازنده مخالف نبوده و از آن حمایت می‌کنیم اما تخریب فکری بنیانی و ارزشی آن را نمی‌پذیریم.
مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یادآور شد: ما تخریب هدفمند را از هیچ کجا پذیرا نیستیم و اگر این مقوله اتفاق بیفتد، باید پاسخگو باشند چرا که این جشنواره حیثیت مردم همدان و حتی کشور است.
وی ادامه داد: اگر کسی خلاف آرمان‌ها و اهداف جشنواره تئاتر بر اساس ذهنیت شخصی و یا تسویه حساب قلم بزند به مراجع صالح ارجاع داده می‌شود چرا که برخی از این تسویه حساب‌ها برخی از امتیازها را از کف استان به در می‌کند اگر چه ما از صداقت و نقد سازنده حمایت می‌کنیم.
ترکمن در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص چرایی عدم حضور استاندار و مسئولان در افتتاحیه جشنواره نیز گفت: این جشنواره جشنی مردمی بود و ما نخواستیم مسئولان به زحمت بیفتند اگر چه استاندار تا لحظه آخر برای حضور با من تماس گرفت.
در پایان این جلسه ترکمن این طور بیان کرد که برکات این جشنواره به حدی بود که همه بدهی‌های جشنواره فیلم نیز از آن پرداخت شد اما در این حین اصحاب رسانه حاضر در جلسه منکر این پرداخت شده و نسبت به آن اعتراض کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول