اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک از امام جمعه و استاندار همدان

خبرگزاری فارس: دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از مردم فهیم همدان، هنرمندان و اصحاب رسانه به صورت ویژه از نماینده ولی فقیه در همدان و استاندار قدردانی کرد.

تقدیر دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک از امام جمعه و استاندار همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، دبیر و مدیر اجرایی جشنواره با صدور پیامی به صورت ویژه از حضرت آیت‌الله محمدی نماینده مقام معظم رهبری و کرم‌رضا پیریایی استاندار همدان به پاس حمایت‌های همه‌جانبه برای انجام کار ویژه و ارزشی و در خور شأن مردم فهیم همدان تجلیل کردند.
در بخشی از این پیام آمده است: کودکان و نوجوانان امروز، آینده سازان فردا هستند و برنامه‌ریزی برای تعمیق باورهای دینی و ملی در ایشان، از طریق ابزار هنر، جایگاه ویژه‌ای در این میان خواهد داشت.
آینده‌سازان این مرز بوم نیاز دارند تا در این سنین حساس، هویت خود را پیدا کنند و در این راستا باور و نگاه غیر تجاری نخبگان و کارشناسان کشور برای ورود به این عرصه سرنوشت‌ساز، نیاز روزافزونی است که ما را در تبیین ارزش‌ها برای کودکان و نوجوانان یاری می‌کند.
حمایت شایسته تقدیر شما از جشنواره‌هایی که به این منظور برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود نشان از آینده‌نگری شما و نگاه عمیقتان به حوزه فرهنگ و هنر است.
به این وسیله یاری الهام‌بخش شما برای برپایی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را در همدان ارج می‌نهیم و از خداوند منان آرزوی توفیق روزافزونتان را داریم.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول