اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حوزه هنری البرز صورت می‌گیرد؛

برگزاری نخستین دوره جلسه‌های فیلمنامه خوانی در البرز

خبرگزاری فارس: کارشناس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری البرز از برگزاری نخستین دوره جلسه‌های فیلمنامه خوانی به همت حوزه هنری البرز در این استان خبر داد.

برگزاری نخستین دوره جلسه‌های فیلمنامه خوانی در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، علی کوچکی اظهار داشت: فیلمنامه‌های کوتاه برتر پس از خوانش در حوزه هنری جهت ساخت حمایت می‌شوند.
وی افزود: در نخستین دوره جلسات فیلمنامه‌خوانی، فیلمنامه‌های کوتاه فیلمنامه ‌نویسان جوان استان البرز مورد خوانش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
این مسئول گفت: فیلمنامه‌نویسان و علاقه‌مندان می‌توانند با ارایه فیلمنامه‌های کوتاه خود در قالب مستند و داستانی تا پایان آبان‌ماه سال جاری جهت بررسی و نظر کارشناسی در لیست خوانش فیلمنامه قرار گیرند.
کارشناس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری البرز درباره نحوه ارسال فیلمنامه‌ها گفت: هنرمندان باید آثار خود را به صورت تایپ شده و در سه نسخه به همراه رزومه نویسنده، یک قطعه عکس و کپی کارت ملی به دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری البرز تحویل دهند.
وی اضافه کرد: فیلمنامه‌های پذیرفته شده در ارزیابی کارشناسان، در لیست برنامه قرار می‌گیرند و پس از خوانش در جلسه عمومی با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.
به گفته کوچکی علاقه‌مندان برای ارایه آثار خود می‌توانند به دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری البرز واقع در کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، خیابان میلاد4، شماره 82 به صورت حضوری مراجعه و یا فیلمنامه‌های خود را به آدرس فوق پست کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول