اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

جابه‌جایی نوع مصرف عامل کمبود گاز مایع در طارم است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: جابه‌جایی نوع مصرف موجب بروز مشکلاتی برای مردم شهرستان طارم در زمینه استفاده از گاز مایع شده است.

جابه‌جایی نوع مصرف عامل کمبود گاز مایع در طارم است
علی اصغر عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در شهرستان طارم در سال جاری مشکل کمبود و کاهش سهمیه نفت نداریم بلکه در این زمینه به دلیل جابه‌جایی مصرف مشکلاتی در تامین گاز مایع برای طارمی‌ها به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه سهمیه 250 تنی نفت طارم در ابتدای سال جاری به 300 تن افزایش یافته است، افزود: در ماه‌های مرداد و شهریورماه 65 تن بیش از سهمیه گاز مایع در طارم توزیع شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان تصریح کرد: عدم نظارت جدی بر عرضه گاز در شهرستان طارم موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده و کسانی از نظر قانونی وظیفه دارند جدی‌تر این مسائل را بررسی نمی‌کنند که ضروری است، در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی مصرف موجب بروز مشکلاتی برای مردم شهرستان طارم شده است، خاطرنشان کرد: گاز مایع برای مصرف خوراک‌پزی، نفت سفید برای استحمام و گرمایش و برای منازل دارای شوفاژ نیز گاز در نظر گرفته شده است، اما شهروندان طارمی در این زمینه همکاری لازم را نداشته و جابه‌جایی‌هایی در نوع مصرف وجود دارد که موجب بروز مشکلاتی شده است.
عباسی با بیان اینکه انتقال لوله گاز به شهرستان طارم موجب خرید وسایل گاز سوز از سوی شهروندان شده است، یادآور شد: این امر موجب استفاده بیشتر مردم از گاز شده است.
وی با اشاره به اینکه به دلیل استفاده مردم طارم از گاز LGP که مشکلاتی را در گذشته به وجود آورده و موجب کشته شدن عده‌ای از هموطنان شده است، خاطرنشان کرد: این امر نیز مشکلاتی را برای  مردم به وجود آورده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان ادامه داد: سهمیه شهرستان طارم در زمینه گاز 1.5 سیلندر است در حالیکه این رقم در کشور 2.3 دهم سیلندر بوده و می‌توان گفت: مردم طارم بیش از حد استاندارد از این نوع گاز استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول