اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

گاز به روستاهای مرکزی کوهرنگ می‎رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: طرح گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در سفر چهارم هیئت دولت به استان به بهره‌‎برداری می‌رسد.

گاز به روستاهای مرکزی کوهرنگ می‎رسد
ستار خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از نعمت گاز سراسری بهره‌مند می‎شوند.
وی افزود: بهره‌برداری از ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی کوهرنگ از دیگر طرح‌های این شهرستان است که با حضور هیئت دولت به این استان و سفر به این شهرستان اجرایی می‎شود.
خیری اضافه کرد: بیمارستان 24 تخت خوابی کوهرنگ در سه طبقه دارای بخش‌های زنان و زایمان، اتاق عمل، بخش اداری، در زمینی  به مساحت 15 هزار متر مربع در ضلع شرقی شهر احداث شده است.
فرماندار شهرستان کوهرنگ در ادامه با بیان اینکه مردم این شهرستان آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت را دارند، گفت:  در سفرهای قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، تصمیمات خوبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان کوهرنگ گرفته شده و به همین علت مردم این شهرستان آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت به منظور قدردانی از خدمات ارائه شده هستند.
وی افزود: تصمیمات گرفته شده برای شهرستان کوهرنگ در سفرهای قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری سرعت خدمات‌رسانی و توسعه همه جانبه در این شهرستان را فراهم کرده است.
خیری تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان کوهرنگ با استقبال گرم و پرشور خود از رئیس جمهور و هیئت دولت، قدردانی خود را از خدمات ارائه شده قبلی و تصمیمات جدید در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان اعلام می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت دهم گام اول برقراری عدالت اجتماعی را محکم برداشت و تکریم صحیح ملت را معنا بخشید، گفت: توسعه فضاهای ورزشی، توجه به مناطق محروم، احداث مسکن مهر و ارتقای شاخص‌های نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان از نمونه‌های بارز خدمات رئیس جمهور و هیئت دولت برای این خطه به شمار می‌رود.
خیری اضافه کرد: دکتر احمدی نژاد پنج شنبه 19 آبان ماه ساعت 10 صبح با مردم شهرستان کوهرنگ دیدار و در جمع آنان سخنرانی می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول