اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار مشهد:

کسی پاسخگوی ندادن گازوئیل کم‌گوگرد به مشهد نیست

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: هیچ‌کس پاسخگوی ندادن گازوئیل کم‌گوگرد به مشهد نیست.

کسی پاسخگوی ندادن گازوئیل کم‌گوگرد به مشهد نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد پژمان در حاشیه جلسه علنی شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود پیگیری‌هایی که در ارتباط با تامین گازوئیل کم‌گوگرد در سطح شهر مشهد انجام شد اما هنوز خبری از گازوئیل کم‌گوگرد در مشهد نیست.
شهردار مشهد ادامه داد: در این راستا شهرداری مشهد برای تامین گازوئیل کم گوگرد در سطح شهر مشهد اقداماتی را انجام داده چرا که تامین این نوع گازوئیل با توجه به شرایط آلودگی هوایی مشهد و تامین سلامت مردم امری مهم و ضروری است.

مسئولان به وظایف قانونی عمل نمی‌کنند

وی در ادامه به متن صریح قانون در ارتباط با واگذاری گازوئیل کم گوگرد اشاره کرد و گفت: واگذاری این نوع گازوئیل با توجه به متن قانون یک وظیفه برای مسئولان ذی‌ربط است اما تاکنون و در راستای اجرای این وظیفه مسئولان کوتاهی کردند.
شهردار مشهد گفت: از سوی مسئولان ذی‌ربط در ارتباط با نبود امکان برای واگذاری گازوئیل کم گوگرد به مشهد اظهارنظرهای شده است و در این راستا این‌گونه مطرح شده که لوله برای انتقال گازوئیل کم گوگرد به مشهد وجود ندارد
وی خاطرنشان کرد: اما در ارتباط  با این اظهارنظرها این سوال مطرح می‌شود که آیا نمی‌توان با لوله‌ای که اکنون گازوئیل به مشهد انتقال داده می‌شود گازوئیل کم گوگرد انتقال داد.

حتی یک دلیل ساده هم ارائه نشد
شهردارمشهد افزود: زمانی که از آنان در ارتباط با مشکلات مشهد برای انتقال گازوئیل کم گوگرد سؤال می‌شود حتی یک دلیل ساده هم ارائه نمی‌دهند که چرا این امکان برای مردم مشهد وجود ندارد.
وی به انتقال مسئله از سوی هرکدام از مسئولان شد و گفت: تاکنون هیچ‌کس پاسخی درست و منطقی در ارتباط با ندادن گازوئیل کم گوگرد به مشهد نداده است.
شهردار مشهد به فعالیت شهرداری با سایر سازمان‌های خدمات دهنده اشاره کرد و افزود: بر این اساس و چنانچه تنگناهای در راستای ارائه خدمات از سوی شهرداری با سایر سازمان‌های خدمات دهنده نظیر آب و یا شرکت برق وجود داشته باشد به طرح این تنگناها از سوی طرفین مشکل برطرف می‌شود.
وی در ادامه  به روند پیشرفت خط دو قطارشهری مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: در روند اجرای خط دو قطار شهری مشهد مشکلاتی وجود داشته است که این امر به نوعی در تاخیر این پروژه نسبت به زمان‌بندی مشخص شده نقش بسزایی داشته است.
شهردار مشهد تاکید کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین تاخیری که روند اجرای خط‌ دو قطار شهری مشهد وجود دارد اتمام عملیات اجرایی ایستگاه‌های خط دو قطار شهری مشهد است.
پژمان افزود: براساس برنامه زمان‌بندی، باید ایستگاه‌های خط دو قطار شهری مشهد که عملیات اجرای آنها در سطح شهر شروع شده بود تا پایان مهرماه به اتمام می‌رسید که بر این اساس هنوز اجرای این ایستگاه‌ها با توجه به تاخیر ایجاد شده ادامه دارد.
شهردار مشهد در ارتباط با روند حفاری مکانیزه خط دو قطار شهری اظهار داشت: با توجه به تسویه نکردن پیمان کار برخی از تجهیزات مورد نیاز دستگاه حفار TBM ارسال نشده بود.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس و با توجه به تاخیری که روند اجرای پروژه ایجاد شد شهرداری مشهد با شرکت طرف قرارداد تسویه کرد و بر این اساس تجهیزات مورد نیاز در‌ آینده‌ای نزدیک به مشهد ارسال می‌شود.
پژمان ادامه داد: بر این اساس و در زمان حفاری امکان تخلیه خاک‌های حاصل از حفاری به‌وسیله نوار نقاله فراهم نشد که در این راستا خاک حاصل با وسیله به خارج از تونل هدایت می‌شود که این امر در کند شدن روند حفاری تاثیر بسزایی گذاشته است.
وی در ارتباط با میزان حفاری با دستگاه حفار TBM گفت: در حال حاضر روزانه پنج تا شش متر حفاری صورت می‌گیرد که با افزوده شدن تجهیزات به دستگاه حفار، امکان حفاری 70 متر در روز فراهم می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول