اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار اردل:

70 روستای اردل گاز‌دار شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: در حال حاضر 70 روستای این شهرستان یا گازدار شده‎اند یا عملیات گازرسانی در روستاها در حال انجام است.

70 روستای اردل گاز‌دار شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی ظهر امروز در جلسه مشورتی دهیاران این شهرستان اظهار کرد: دهیاران باید خدمات ارزشمند دولت‎های نهم و دهم را آنطور که شایسته است به تصویر بکشند.
وی با اشاره به اینکه تا سال 87 تنها یک نقطه آن هم مرکز شهرستان گازدار بود، گفت: این در حالیست که در حال حاضر 70 از روستای این شهرستان یا گازدار شده‎اند یا عملیات گازرسانی در روستاها در حال انجام است.
خسروی از اتمام بهسازی و آسفالت راه‎های روستایی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بررسی مصوبات سه سفر قبلی و جایگزین کردن طرح‌های جدید برای طرح‌های اجرا نشده از برنامه‌های دولت در چهارمین سفر به این شهرستان است.
فرماندار شهرستان اردل نبود سرمایه‌گذار را از مشکلات این شهرستان دانست و تصریح کرد: باید در سفر چهارم رئیس جمهور مصوبات و مزیت‌هایی برای جذب سرمایه‌گذار به شهرستان را فراهم کنیم.
وی حضور و استقبال مردم را بسیار مهم دانست و گفت: امید است مردم مانند گذشته از رئیس‌ جمهور استقبال گسترده‌ای داشته باشند.
خسروی خاطرنشان کرد: کارمندان، فرهنگیان و دانش‌آموزان غیور این شهرستان بی‌صبرانه منتظر استقبال از رئیس جمهور محبوب خود هستند تا خستگی چند سال خدمت بی‌منت را از تن دولتمردان خدوم بزدایند.
در ادامه جلسه بخشدار مرکزی و بخشدار میانکوه از دهیاران خواستند که تمام طرح‎های پیشنهادی خود را در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان برای ارائه به دوره چهارم سفر ریاست جمهوری ارائه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول