اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

۲ روستا در خمین گازرسانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: به زودی عملیات اجرای نصب انشعابات گاز روستاهای لکان و محمدیه از توابع شهرستان خمین آغاز می‌شود.

۲ روستا در خمین گازرسانی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، غلامرضا مشایخی اظهار داشت: مرحله انتخاب پیمانکار اجرای نصب انشعابات گاز لکان و محمدیه از توابع شهرستان خمین در کمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
وی تصریح کرد: در این مناقصه 11 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «انرژی گستر فاتح صنعت » با مبلغ پیشنهادی 4 میلیارد و 99 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی بیان داشت: به منظور گازرسانی به این دو روستا نیاز به نصب و اجرای 370 عدد انشعاب گاز از نوع پلی اتیلن است که عملیات اجرا و نصب این انشعابات توسط شرکت «انرژی گستر فاتح صنعت »انجام خواهد شد.
مشایخی خاطرنشان کرد: شبکه گاز و خط تغذیه و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز این دو روستا قبلاً اجرا شده که هزینه کلی تامین کالا و اجرای پروژه مذکور بالغ بر 8 میلیارد و 516 میلیون ریال می‌باشد و مدت اجرای این پروژه 60 روز تقویمی در نظر گرفته شده که پس از اجرای این انشعابات ساکنین 400 خانواری روستاهای لکان و محمدیه از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول