اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

هیچ اتوبوس گاز‌سوزی وارد اصفهان نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر هیچ اتوبوس گاز‌سوزی به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان وارد نمی‌شود و وجود مشکلات مربوط به جایگاه اتوبوس‌های CNG از مهم‌ترین دلایل این موضوع است.

هیچ اتوبوس گاز‌سوزی وارد اصفهان نمی‌شود
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری اتوبوس‌های این ناوگان افزایش می‌یابند، اظهار داشت: این اتوبوس‌ها با سوخت دیزل به اصفهان وارد می‌شوند و چرخه حمل و نقل عمومی شهر نباید به دلیل وجود مشکلات در زمینه سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز مختل شود.
وی به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: حمل و نقل مردم در سطح شهر باید به صورت مناسب انجام شود و ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان جا به جایی شهروندان را در سطح شهر به عهده دارد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه مسئولان همواره باید به دنبال تأمین ایمنی و راحتی مردم باشند، تصریح کرد: مشکلات زیست محیطی موجود در سطح شهر باید توسط مسئولان و متولیان این موضوع ساماندهی شود و برطرف شدن مشکلات جایگاه CNG اتوبوس‌های اصفهان نیز در این زمینه نقش موثری دارد.
وی به وجود مشکلات این جایگاه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تنها جایگاه سوخت‌گیری اتوبوس‌های CNG اصفهان از قدمت طولانی برخوردار است و این جایگاه هر چند ماه یک بار از کار می‌افتد.
روحانی تاکید کرد: خرابی این جایگاه باید به صورت ریشه‌ای برطرف شود و عدم رسیدگی به آن چرخه حمل و نقل 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز اصفهان را در سطح شهر متوقف می‌کند.
وی به ضرورت ساماندهی مشکلات جایگاه فرزانگان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر هیچ اتوبوس گاز‌سوزی به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان وارد نمی‌شود و وجود مشکلات مربوط به جایگاه اتوبوس‌های CNG از مهم‌ترین دلایل این موضوع است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به مشکلات موجود در راستای استفاده از سوخت CNG اضافه کرد: مسئولان باید به صورت ویژه به سوخت CNG نگاه کنند و در حال حاضر استفاده از این سوخت از نظر هزینه نگه‌داری، هزینه سوخت و تهدید‌های موجود در زمینه از رده خارج شدن جایگاه‌های CNG اتوبوس‌های گاز‌سوز مقرون به صرفه نیست.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول