اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سردار فضلی:

دشمن در تخریب ارزش‌ها و افکار اسلامی جوانان ناموفق بوده است

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمن با استفاده از امکانات گسترده ماهواره‌ای و اینترنتی سعی در از بین بردن افکار اسلامی و انسانی جوانان و ملت را دارد.

دشمن در تخریب ارزش‌ها و افکار اسلامی جوانان ناموفق بوده است
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس استان لرستان به مناطق جنگی غرب کشور، سردار علی فضلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس لرستان در مراسم تشیع پیکر مطهر دو شهید گمنام در سومار علت حضور پرشور مردم در این مراسم را نشانه قدردانی آن‌ها از شهدا دانست و گفت: دفاع مقدس تنها عرصه‌ای است که در آن عمل به قرآن، احکام و دستورات امام و نایب امام زمان (عج) بیشتر از گذشته به طور کامل به اجرا درآمده است.
وی افزود: امروز حضور چشمگیر روسا، اساتید، فرماندگان، جوانان و اقشار مختلف در مناطق عملیاتی نشان از زنده بودن روحیه ایثار و شهادت طلبی در میان آنان و شکست توطئه‌های نرم دشمنان است.
وی با بیان اینکه با گذشت بیش از 29 سال از آغاز جنگ تحمیلی امروز اشک‌های عاشقان شهدا بر مزار آنان نشان از محکمی میثاق ملت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا‌ست، گفت: حضور چشمگیر مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی در مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی نشان از پیروزی ما در میدان جنگ نرم است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کر‌د: امروز که دشمن با تمام نیرو و استفاده از امکانات گسترده ماهواره‌ای و اینترنتی سعی در از بین بردن افکار اسلامی و انسانی جوانان و ملت را دارد، حضور چشمگیر مردم در این یادمان‌ها نشانه شکست دشمن است.
سردار فضلی با اشاره به غربتی که در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب وجود دارد، به خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر گفت: امروز برای شناساندن هرچه بیشتر این مناطق به مردم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و شاهد نتایج بسیار مثبتی نیز هستیم.
وی اضافه  کرد: امروز حضور 3 میلیون نفر در قالب راهیان‌نور از سراسر کشور در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور می‌تواند ظرفیت مناسبی برای شناساندن هرچه بیشتر ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان بومی و غیربومی این استان‌ها به زائران باشد.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور کشور با بیان اینکه شناخت و تبیین و ترویج افکار و اهداف شهدا مهم‌‌ترین وظیفه ملت ایران در قبال شهدا‌ست، بیان داشت: تبیین و ترویج این افکار در جامعه به ویژه در میان جوانان که مهم‌ترین جامعه هدف دشمنان در جنگ نرم هستند، از ضرورت‌های بسیار واجب برای حفظ ارزش‌های انقلاب است.
خاطرنشان می‌شود، دو شهید گمنام دفاع مقدس که چندی پیش در عملیات تفحص در منطقه عملیاتی سومار شناسایی شدند در تپه شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول