اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رنگ حجاب بحثی نیست؛

گودرزی: حجاب یعنی رنگ سرخ خون شهدا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان گفت: در رنگ حجاب بحث و جدالی نیست و حجاب در واقع به معنی رنگ سرخ خون شهدا است.

گودرزی: حجاب یعنی رنگ سرخ خون شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی گودرزی ظهر امروز در مدرسه ندای اسلام اصفهان در مراسم افتتاحیه طرح حجاب ریحانةالنبی همراه با نواختن زنگ حجاب در اصفهان اظهار داشت: مردم ایران از زمان‌های دیر باز نسبت به پوشش و حجاب حساسیت داشته‌اند، و آن را می‌توان از تصاویر نقاشی شده در برخی از آثار به جا مانده از آن دوران به خوبی مشاهده کرد.
وی با اشاره به شعاری که رزمنده‌ها سر می‌دادند، بیان داشت: رزمنده‌ها با خون خود نوشتند ای زن حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است، می‌توان به اهمیت حجاب پی برد.
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه اصفهان با همانند بودن حجاب دختران با گوهر در جواهرفروشی‌ها اضافه کرد: با ایجاد حساسیت در دختران از سن کودکی نسبت به مقوله حجاب در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در سطوح مختلف جامعه کمک کرد.
وی تصریح کرد: ترویج و تقویت این رکن اصیل اسلامی نیازمند فرهنگ سازی و برنامه‌ریزی اصولی است.
گودرزی با اشاره به اینکه مرکز حجاب ریحانه‌النبی با استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغ به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان دانش‌آموزان دختر است، ادامه داد: تاکنون استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها و مسئولان از اجرای این طرح در مدارس صورت گرفته است.
 وی اضافه کرد: بارها ثابت شده است که خانم‌هایی که تحت هر شرایطی حجابشان را حفظ کنند، سالم‌تر بوده و حجاب از حقوق خود زن محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول