اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی هرمزگان:

بهره‌وری در بهزیستی مهمترین اولویت است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی هرمزگان از مدیران شهرستانی و مسئولان معاونت‌ها خواست تا به اصل بهره‌روی در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر به مددجویان توجه بیشتری کنند.

بهره‌وری در بهزیستی مهمترین اولویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌فارسانی ظهر امروز در نشست شورای اداری بهزیستی استان که با حضور معاونان و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار داشت: برای اینکه بتوان خدمات بهتری را در بهزیستی ارائه کرد نیاز به برنامه‌های علمی و کاربردی است.
وی با اشاره به اصل بهره‌وری در امور دستگاه‌ها افزود: باید در شورای اداری به سامان‌دهی نیروی انسانی و استفاده هر چه بهینه‌تر از امکانات و دستگاه‌ها توجه کرد.
مدیر کل بهزیستی هرمزگان خطاب به معاونان و مدیران حاضر در این نشست یادآور شد: باید توجه داشت که بهره‌وری و ساماندهی امکانات استفاده نکردن از آنها نیست بلکه باید با توجه به مبحث نگه‌داری بیشترین کار را از دستگاه‌ها در راستای رفع مشکلات مردم و ارباب رجوع کشید.
به گفته وی اگر در تشکیلات بهزیستی به ساماندهی امکانات توجه شود بخش اعظمی از مشکلات حل می‌شود.
مدیر کل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فعالیت‌های واحد روابط عمومی در هر دستگاهی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارست، تصریح کرد: به دلیل تسلط این واحد، باید امور مربوطه از طرف معاونت‌ها و دیگر بخش‌ها به این واحد واگذار شود.
محمدی‌فارسانی با بیان اینکه بسیاری از رویدادها و خدمات در شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی نمی‌شود، از مدیران شهرستانی خواست نسبت به انعکاس رویدادهای حوزه تحت مدیریت خود در زمان تعریف شده توجه بیشتری کنند.
وی با بیان اینکه مدیران و معاونان در حوزه عملکردی حوزه تحت مدیریت خود باید اطلاعاتشان به روز باشد، افزود: می‌توان با همکاری روابط عمومی بسیاری از گزارشات عملکردی را هم در رسانه‌ها پوشش داد و هم نسبت به اطلاع رسانی آنها اقدام کرد.
مدیر کل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث حجاب و عفاف گفت: مدیران ادارات شهرستانی باید در راستای سیاست کمیته حجاب و عفاف حرکت و در راستای راه‌اندازی کمیته مربوطه تلاش کنند.
محمدی‌فارسانی همچنین با اشاره به راه‌اندازی شورای پژوهش در بهزیستی استان از مدیران خواست از مشاوران خود بیشتر استفاده و ذهنیت خود را در مورد مشاوران جوان تغییر دهند و نهایت استفاده را از فکر و ایده‌های آنان ببرند.
وی تاکید کرد: در بحث بازرسی‌های که انجام می‌شود نیز قصد مچ‌گیری از همکاران نداریم بلکه هدف از بازرسی ایجاد همکاری و تعامل بیشتر برای پیشبرد بهتر کارهاست.
این مسئول خواستار جدی‌تر گرفته شدن مبحث ورزش و تربیت‌بدنی کارکنان بهزیستی به ویژه در شهرستان‌ها شد.
در این نشست روسای ادارات شهرستانی و معاونان بهزیستی استان به بیان مشکلات حوزه‌های مدیریتی و ارائه راهکارهای خود پرداختند.
قابل ذکر است از مهمترین مشکلات مطرح شده توسط روسای شهرستان‌ها می‌توان به کمبود اعتبارات و کمبود نیروی انسانی متخصص در شهرستان‌ها و مسکن مددجویان و اورژانس اجتماعی اشاره کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول