اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مطالعات راهبردی و تعالی سازمانی شرکت سایپاپرس خبر داد:

کسب تقدیرنامه چهار ستاره از جایزه ملی بهره‌‌وری توسط سایپا پرس

خبرگزاری فارس: مدیر مطالعات راهبردی و تعالی سازمانی شرکت سایپاپرس از موفقیت این شرکت در کسب تقدیرنامه چهار ستاره از جایزه ملی بهره­وری و تعالی سازمانی خبر داد.

کسب تقدیرنامه چهار ستاره از جایزه ملی بهره‌‌وری توسط سایپا پرس
فیروز حسین زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام شرکت سایپا پرس در راستای تعالی سازمانی اظهار داشت: با اتکا به نیروی کار جوان، دانش و تکنولوژی روزآمد در ادامه توفیقات و دستاوردهای متعدد، این شرکت موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره از جایزه ملی بهره­وری و تعالی سازمانی شد.
مدیر مطالعات راهبردی و تعالی سازمانی شرکت سایپاپرس افزود: سایپاپرس در ادامه مسیر خود به سوی تعالی بر آن است تا در طی سال جدید به سطح تندیس دست یابد و در این راستا و مطابق با مدل ایرانی تعالی سازمانی، با حمایت جمالو، مدیر عامل محترم شرکت سایپا پرس و همراهی تیم مشاور به سرپرستی منوچهر نجمی اظهارنامه مربوطه تدوین و در موعد مقرر تقدیم دبیرخانه جایزه ملی بهره­وری و تعالی سازمانی گردید.
وی همچنین گفت: علاوه بر فعالیت­های مربوط به پروژه تعالی سازمانی؛ به منظور بازنگری استراتژی­های سازمان و اجرای آنها برای دستیابی به نتایج تعریف شده و با عنایت به برنامه پنج ساله پرواز 95 سایپا، پروژه «برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC)» نیز با مشارکت تیم مشاور دیگری به سرپرستی الهوردی تقوی، به عنوان مکمل فعالیت­های تعالی، در سایپا پرس تعریف و در حال اجراست.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول