اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی بهره‌وری پایینی دارند/ بیمارستان‌های شبستر و بستان‌آباد بیمار ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اغلب بیمارستان‌های استان در شهرستان‌ها با وجود داشتن فضای فیزیکی مناسب، به دلیل برخی نواقصات از بهره‌وری پایینی برخوردار هستند.

بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی بهره‌وری پایینی دارند/ بیمارستان‌های شبستر و بستان‌آباد بیمار ندارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌‌آباد، احمد علیرضابیگی در در جلسه شورای سلامت شهرستان بستان‌آباد با حضور مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در برخی از بیمارستان‌های شهرستان‌ها مانند بستان‌آباد و شبستر به ندرت می‌توان بیمار پیدا کرد، چرا که اغلب بیماران آنها برای درمان به مرکز استان مراجعه می‌کنند.
وی گفت: اگر این بیمارستان‌ها به کلینیک‌های تخصصی تبدیل شوند، به مراتب بهره‌وری بیشتری خواهند داشت.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه درخواست اصلی مردم و مسئولان استان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسعه امکانات اورژانس است، عنوان کرد: وجود بزرگراه پیامبر اعظم، لزوم توسعه امکانات اورژانس در شهرستان بستان‌آباد اجتناب‌ناپذیر می‌کند.
علیرضا یعقوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همواره توجه ویژه‌ای به منطقه آذربایجان داشته و ما تمام توان خود را در اجرای دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای رفع مشکلات بهداشتی شهرستان بستان‌آباد به کار خواهیم بست.
پیش از این جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد بازدید کرده و در جریان مشکلات و کمبودهای آن قرار گرفت و در زمینه تامین نیروهای متخصص و تجهیزات تخصصی این بیمارستان قول مساعد داد.
بستان‌آباد یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی است که در ۴۵ کیلومتری شرق تبریز در مسیر ترانزیتی تبریز ـ تهران و تبریز ـ سراب و اردبیل واقع است. این شهرستان از شمال به هریس، از جنوب به شهرستان هشترود، از غرب به تبریز، از شرق به شهرستانهای سراب و میانه و از جنوب غربی به شهرستان مراغه محدود می‌شود.
انتهای پیام/ج20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول