اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس اعلام کرد:

تحقق افزایش بهره‌وری با اجرای اصل 44

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بهره‌وری با اجرای اصل 44 قانون اساسی محقق میشود.

تحقق افزایش بهره‌وری با اجرای اصل 44
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در ارومیه کارخانه‌‌های دولتی وجود ندارد اما نحوه اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی در بعضی مواقع مثبت و در بعضی مواقع منفی است.
وی با اشاره به تشکیل کمیسیون اصل 44 قانون اساسی، تصریح کرد: در مجلس کمیسیونی با عنوان اصل 44 وجود دارد که به واگذاری‌های امور دولتی نظارت کرده بر اجرای صحیح آن تاکید دارد.
این مسئول با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای اصل 44 قانون اساسی در ارومیه، افزود: روند اجرای اصل 44 قانون اساسی را مثبت ارزیابی می‌کنم.
قاضی‌پور خاطرنشان کرد: اصل 44 قانون اساسی فضایی برای گسترش و نوسازی می‌تواند مطرح شود و از جایی که کارخانه یک سرمایه ملی هستند در صورت تعطیل شدن آنها به اقتصاد آسیب می‌رساند.
وی با بیان اینکه  این اصل در زمینه  اشتغال و اقتصاد استان تاثیر مثبتی دارد، اعلام کرد: تحقق این امر نیاز به زمان،کمک و سود‌دهی بیشتری دارد.  
این مسئول همکاری مردم، دولت و بخش‌های خصوصی  را با یکدیگر از راهکارهای بهبود اجرای این اصل اعلام کرد و گفت: همکاری مردم در این زمینه حائز اهمیت است.
قاضی‌پور با تاکید بر اجرای هر چه بهتر اصل 44 قانون اساسی، ادامه داد: اصل 44 قانون اساسی نیز مبحثی است که باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد تا در زمینه صنعتی و اقتصادی بتوانیم به پیروزی برسیم. 
وی با بیان اینکه اجرای اصل 44 قانون اساسی می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد، گفت: اصل 44 قانون اساسی زمینه‌ای فراهم می‌کند تا بتوانیم از منابع موجود نهایت استفاده را ببریم.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول