اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود حضور خوانندگان مطرح کشور؛

تمام کنسرت‌های عید تا عید قشم رایگان است

خبرگزاری فارس: در حالی که جشنواره عید تا عید با حضور ستارگان موسیقی کشور در منطقه آزاد قشم آغاز شده، اعلام شده است ورود به کنسرت‌های این جشنواره برای تمام علاقه‌مندان رایگان است.

تمام کنسرت‌های عید تا عید قشم رایگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومى سازمان منطقه آزاد قشم  جشنواره عید تا عید به مناسبت اعیاد سعید قربان تا غدیر با حضور نام آوران عرصه موسیقى کشور از شب‌های گذشته آغاز و تا پایان شب عید غدیر (15 تا 24 آبان‌ماه) از ساعت 22 در سالن نمایشگاه بین‌المللى قشم برگزار مى‌شود.
اجراى کنسرت موسیقى احسان خواجه امیرى، محسن یگانه، مازیار فلاحى، مهدى مدرس، فرزاد فرزین، مانى رهنما، بهنام صفوى، فریدون اسرایى، رضا یزدانى و  محمد زارع به عنوان بخشى از برنامه‌هاى جشنواره عید تا عید در قشم است.
این گزارش می‌افزاید: همچنین، برنامه‌های طنز و شاد توسط هنرمند نامی کشور سامان گوران، موسیقی محلی، ویژه برنامه‌های کودکان، اجرای پلی‌‌‌بک و اهدای جوایز به شرکت کنندگان به عنوان دیگر برنامه‌های این جشنواره در ظرف مدت زمان یاد شده اجرا خواهد شد.
گفتنی است، این جشنواره با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای تمامی مردم ساکن جزیره، مسافران و علاقمندان به هنر به صورت رایگان و با همکاری مدیریت امور فرهنگی، مدیریت روابط عمومی و سایر واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین با همکاری نهادهای انتظامی شهرستان و سایر ادارات مستقر در این منطقه برگزار می‌شود.
در این جشنواره مراسم قدردانی تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثار گران، بسیجیان، نیروهای انتظامی، روسای هئیت مذهبی، برخی از پزشکان و پرستاران جزیره توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام خواهد شد.
در بخش پایانی این گزارش پیش‌بینی شده است: جشنواره عید تا عید قشم امسال نیز با حضور انبوه مردم بومی و ساکن جزیره و همچنین مهمانان و مسافرانی که به واسطه تعطیلات ویژه این ایام و مساعد بودن شرایط آب و هوای جزیره قشم به این منطقه سفر می‌کنند، با شکوهی خاص برگزار شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول