اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

ورود 1.5 میلیون گردشگر به قشم

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم از ورود یک میلیون و 500 هزار مسافر و گردشگر به این منطقه طی نیمه نخست امسال خبر داد.

ورود 1.5 میلیون گردشگر به قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی دهقان‌نصیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری و بازارهای مناسب خرید در جزیره قشم، هر ساله بسیاری از مسافران و گردشگران  داخلی و خارجی وارد این جزیره می‌شوند که طی نیمه نخست امسال نیز ما شاهد ورود بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر  به این منطقه بودیم.
وی افزود: خوشبختانه میزان آمار ارائه شده در زمینه ورود و خروج مسافر به این جزیره کاملا مستند است و با توجه به فروش بلیط در اسکله‌ها که از مبادی تردد جزیره محسوب می‌شوند می‌توان به این آمار استناد داشت.
معاون بازرگانی منطقه آزاد قشم افزود: طبق آمار ارائه شده، طی مدت زمان یاد شده  748 هزار و 912 نفر مسافر و گردشگر از طریق اسکله شهید ذاکری، 743 هزار و 801 نفر از طریق اسکله لافت و 36 هزار و 693 نفر از اسکله بهمن وارد جزیره قشم شدند که اسکله بهمن صرفا در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران است و در سایر ایام سال از این اسکله به‌عنوان یک اسکله تجاری و باری بهره‌برداری می‌شود.
دهقان‌نصیری در خصوص ثبت آمار مسافران در اسکله لافت بیان کرد: از طریق این اسکله  مسافران می‌توانند با خودروهای شخصی وارد جزیره قشم شوند و آمار مسافران در این اسکله به ازا هر دستگاه خودروی سواری چهار نفر، انواع خودروهای سنگین باری دو نفر، اتوبوس 40 نفر و مینی‌بوس 20 نفر محاسبه می‌شود.
وی افزود: با نگاهی به آمار ورودی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 12 درصدی در این زمینه برخوردار بوده است.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول