اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قشم:

همایش ورزشی در قشم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی قشم از برگزاری همایش ورزشی با حضور کشتی‌گیران و علاقه‌مندان به این رشته در بوستان زیتون این جزیره خبر داد.

همایش ورزشی در قشم برگزار می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ابراهیم امجدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حمایت‌های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه امر ورزش و تفریحات سالم، هیئت کشتی قشم به منظور توسعه و ترویج ورزش پهلوانی کشتی در سطح جزیره، همایش ورزشی سالم، مفرح و نشاط ‌آور را به‌صورت هفتگی در بوستان زیتون برگزار می‌کند.
وی افزود: در این راستا، علاقه‌مندان به رشته ورزشی کشتی به‌ویژه نوجوانان و جوانان می‌توانند روزهای جمعه هر هفته از ساعت 18 در تمرینات و بدنسازی کشتی که در کنار ساحل آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود، شرکت کنند و از تجربیات اساتید این رشته بهره‌مند شوند.
امجدیان با اشاره به عملکرد هیئت کشتی قشم ادامه داد: در نیمه نخست امسال، کشتی‌گیران قشم با حضور در مسابقات  انتخابی استان به ترتیب در اوزان 84 و 74 کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی شده و راهی مسابقات کشوری شدند.
وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هیئت کشتی قشم درصدد برگزاری مسابقات کشتی با عنوان «جام مناطق آزاد کشور» است که این دوره از مسابقات برای نخستین بار  در کشور در بهمن‌ماه سال‌ جاری به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد.
امجدیان خاطرنشان ساخت: این دوره از مسابقات همزمان با سالروز تاسیس منطقه آزاد در قشم برگزار خواهد شد و امیدواریم مسئولان در استمرار برگزاری این مسابقات به صورت دوره‌ای در سایر مناطق آزاد کشور مساعدت و همکاری کنند.
انتهای پیام/ح30  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول