اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

جشنواره تئاتر منطقه 6 کشور در قشم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه شش کشور از هشت آبان تا 12 آبان ماه در جزیره قشم خبر داد.

جشنواره تئاتر منطقه 6 کشور در قشم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مریدی‌زاده در این خصوص گفت: در جشنواره منطقه شش کشور 12 نمایش از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر‌احمد، یزد، سیستان و بلوچستان و خوزستان  حضور دارند.
وی افزود: برگزاری این جشنواره که نمایش‌های برگزیده هر استان در آن حضور یافته‌اند می‌تواند نقش به سزایی در گسترش و اشاعه هنر تئاتر در جزیره قشم به همراه داشته باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.
مریدی‌زاده تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی هنرمندان صورت گرفته و همچنین هماهنگی برای حضور تعدادی از هنرمندان رشته تئاتر هرمزگان برای تماشای نمایش‌ها به عمل آمده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول