اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قشم اعلام کرد:

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در قشم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و دستگیری یک باند سارق موتور سیکلت و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی وقوع سرقت‌های متعدد موتور سیکلت در سطح شهرستان و متواری شدن سارقان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی در سطح شهرستان و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، نهایتا روز گذشته یکی از سارقان بنام معلوم را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم متهم را در یک اقدام ضربتی دستگیر و به یگان منتقل کردند.
فرمانده انتظامی قشم خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی می‌شد که با مواجه شدن با اسناد و مدارک و دلایل لب به اعتراف گشود و به سرقت هفت دستگاه موتورسیکلت با همدستی دو نفر دیگر در سطح شهرستان اعتراف که با تلاش ماموران دیگر همدستان وی نیز دستگیر شدند.
این مسئول انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع سرقت موتور سیکلت، از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از پارک کردن وسیله نقلیه خود در نقاط خلوت و تاریک و غیر مطمئن خودداری کنند.
انتهای پیام/ح30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول