اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گروه‌های هنری؛

جشنواره تئاتر منطقه 6 کشور در قشم آغاز شد

خبرگزاری فارس: جشنواره تئاتر منطقه 6 کشور در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس جزیره قشم با حضور مسئولان، هنرمندان و گروه‌های نمایشی رسماً آغاز به کار کرد.

جشنواره تئاتر منطقه 6 کشور در قشم آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرپرست ارشاد جزیره قشم بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره ضمن ابراز خرسندی از حضور هنرمندان تئاتر در جزیره قشم گفت: این دومین بار است که جشنواره منطقه‌ای در جزیره قشم برگزار می‌شود و امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای گروه‌های نمایشی دیگر استان‌ها باشیم.
وحید امیری افزود: هنر تئاتر در جزیره قشم از قدمت و پیشینه طولانی برخوردار است و در بسیاری از آیین‌ها و سنت‌های قدیم این جزیره شیوه‌های خاص نمایشی به خوبی دیده می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره قشم خاطرنشان کرد: هنرمندان نمایش این جزیره با اتکا به همین سنت‌ها توانسته‌اند حضور موفق در جشنواره‌های کشور به ویژه فجر داشته باشند و گروه نمایش خیابانی جزیره قشم هر ساله در جشنواره فجر حضوری مستمر و مداوم دارد.
امیری تصریح کرد: حضور هنرمندان تئاتر برخی استان‌های کشور در این جزیره سبب آشنایی و تبادل تجربه بین آنها و هنرمندان تئاتر قشم خواهد شد و بی گمان این حضور می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای هنر تئاتر در جزیره داشته باشد.
وی در پایان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم و مرکز هنرهای نمایشی تقدیر و تشکر کرد و افزود: برگزاری این رویداد مهّم در جزیره قشم مرهون حمایت‌ها و مشارکت بسیاری از ادارات و نهادها و به ویژه هنرمندان قشم است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول