اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

پوشش خبری سفر رئیس‎جمهور توسط 160 خبرنگار و عکاس

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 160 خبرنگار و عکاس سفر رئیس‎جمهور و هیئت دولت به این استان را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

پوشش خبری سفر رئیس‎جمهور توسط 160 خبرنگار و عکاس
کیومرث مرادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، بیش از 160 خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری و تصویری این سفر که ادامه دور چهارم  سفرهای استانی دولت صورت می‌گیرند، ساماندهی شده‌اند.
وی افزود: این گروه 160 نفره شامل 113 خبرنگار، 9 عکاس، هشت تصویربردار و 30 نفر عامل فنی اطلاع‎رسانی هستند که به نمایندگی از رسانه‎های گروهی به ایفای نقش و رسالت خود در راستای اطلاع‎رسانی به مردم خواهند پرداخت.
مرادی با اشاره به انجام برنامه‏ریزی و اقدامات لازم در خصوص حضور این گروه در برنامه‎های مختلف دور چهارم سفر دولت به چهارمحال و بختیاری، تأکید کرد: فعالان اطلاع رسانی دور چهارم سفر رئیس‎جمهور و هیت دولت به این استان از میان خبرگزاری‎های فعال، روزنامه‏های کثیرالانتشار و محلی، نشریات محلی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز شهرکرد، خبرنگاران اعزامی از تهران و پایگاه اطلاع رسانی دولت انتخاب شده‏اند. 
مدیر روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرایط و امکانات لازم برای خبرنگاران به منظور تهیه اخبار و گزارش‎های خبری و تصویری از برنامه‎های سفر دولت به این استان فراهم شده است.
وی تصریح کرد: همکاری نمایندگان و خبرنگاران رسانه‎های گروهی با مسئولان مرتبط می‌تواند در انجام بهینه ماموریت‎ها و رسالت خبرنگاران و تهیه اخبار و گزارش‌ها در این زمینه موثر واقع شود.
مرادی به نقش اطلاع رسانی در پیشرفت و توسعه کشور و استان اشاره کرد و بیان داشت:  اطلاع رسانی دقیق و صحیح به مردم استان در این دور از سفرها اهمیت ویژه‎ای دارد. 
دبیر شورای اطلاع‎رسانی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت در ادامه چهارمین دور از سفرهای استانی، چهارشنبه و پنج‎شنبه این هفته به چهارمحال و بختیاری سفر می‏کنند، اذعان داشت: مردم با حضور پرشور و گسترده در استقبال از رئیس‎ جمهور و هیئت دولت، خدمات و تلاش‌های گسترده آنان در راستای توسعه و آبادانی نقاط مختلف کشور را ارج نهاده و آنان را نسبت به ادامه و تداوم تلاش‎ها دلگرم‎تر کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول