اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

درمیان پنجشنبه میزبان رئیس‌جمهور است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت پنجشنبه پنجم آبان ‌ماه مهمان مرزنشینان غیور این شهرستان مرزی است.

درمیان پنجشنبه میزبان رئیس‌جمهور است
رجبعلی براتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: محمود احمدی‌نژاد ساعت هفت صبح روز پنجشنبه در اداره تبلیغات اسلامی شهر اسدیه با مردم مرزنشین درمیان دیدار می‌کند.
وی، ضمن تأکید بر اشتیاق مردم در استقبال از رئیس جمهور تصریح کرد: مردم غیور هفته‌ها است که منتظر ورود رئیس جمهور محبوبشان به خراسان جنوبی و به طبع آن شهرستان درمیان هستند.
وی از افتتاح بیمارستان 24 تخت‌‌خوابی، مسکن مهر و سد رزه به دست رئیس جمهور خبر داد و افزود: وزیر ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در شهرستان حضور می‌یابد و با مردم روستاهای بورنگ، نوغاب و شهر اسدیه دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
فرماندار درمیان، با اشاره افتتاح دو طرح کشاورزی به دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: دولت های نهم و دهم خدمت‌های فراوانی به مردم مرزنشین شهرستان ارائه کرده و دستاوردهای زیادی را برای مردم محروم و مرزنشین به ارمغان آورده است.
براتی از احداث مسکن مهر، تسریع در احداث سد بتونی رزه، سهام عدالت، اختصاص اعتبارات فراوان برای ارتقای مسائل فرهنگی و واریز نقدی پس از هدفمند شدن یارانه‌ها به عنوان شاخص‌ترین خدمات دولت در این شهرستان یاد کرد و ابراز داشت: در طی سه سفر ریاست جمهور به خراسان جنوبی تعداد 70 مصوبه به ارزش 36 میلیارد و 632 میلیون تومان مختص شهرستان در بر داشته است.
وی تصریح کرد: سفرهای استانی دولت و آشنایی دولت‌مردان از نحوه زندگی و معیشت مردم استان‌ها مهم‌ترین عامل موفقیت برنامه‌های اقتصادی دولت به شمار می‌رود.
فرماندار درمیان با اشاره به اتمام 38 طرح از مصوبات سفرهای اول و دوم ادامه داد: به علت آغاز طرح گازرسانی به درمیان، اعطای تسهیلات به کارخانه سیمان باقران، تجهیز بیمارستان شهرستان و تکمیل طرح امنیت سبز شهرستان مبلغ 128 میلیارد تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه طرح‌ها به طور میانگین 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تا پایان همین هفته مهلت دارند تا برنامه‌های پیشنهادی و گزارش دقیقی از عملکرد خود را در مورد مصوبات سفر به فرمانداری شهرستان ارسال کنند.
فرماندار درمیان اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت را در توسعه و بهسازی شهرها بسیار موثر دانست و افزود: ستاد مکاتبات سفر چهارم هیئت دولت به شهرستان در فرمانداری مستقر است.
براتی سفرهای استانی را سازنده‌‌ترین و بهترین دستاورد دولت عدالت محور برشمرد و اضافه کرد: دولت احمدی‌نژاد همواره در تلاش بوده ‌است که فعالیت‌های خود را حول محور مردم قرار دهد و به همین دلیل است که مردم خراسان جنوبی به ویژه مرزنشینان غیور درمیان  با بصیرت بی‌نظیر خود پاسخ زحمات دولت‌مردان خود را به بهترین وجه در استقبال از رئیس‌جمهور به نمایش گذاشته و می‌گذارند.   
فرماندار درمیان با بیان این که سفرهای استانی دولت نماد عدالت محوری و توجه حکومت اسلامی به آحاد مردم در اقصی نقاط کشور است، یادآور شد: استمرار سفرهای استانی رئیس جمهور نشان می‌دهد که نظام اسلامی همچنان حامی مظلومان است و از استان‌ها و مناطق مختلف حمایت می‌کند.
وی تداوم این حمایت‌ها و دفاع از حق مردم را در سفرهای استانی به ویژه در سفر آتی رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی دانست و عنوان کرد: مردم غیور و شهیدپرور استان و شهرستان درمیان بی صبرانه منتظر ورود هیئت دولت و شخص رئیس‌جمهور محبوب خود هستند تا با استقبال باشکوه از رئیس جمهور و هیئت دولت یک بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند.
فرماندار درمیان افزود: مرزنشینان غیور درمیان  با استقبال شایسته از رئیس جمهور به دنیا نشان می‌دهند که احمدی‌نژاد همچنان در قلب‌ها جای دارد و از یک شأن و جایگاه مکتبی و ارزشمند برخوردار است.
وی در خاتمه با اشاره به سفر چهارم رئیس جمهور با رویکرد اشتغال، اذعان داشت: در سفر چهارم ایشان به استان وضعیت مصوبات سه سفر گذشته بررسی و بازبینی می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول