اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سفر چهارم صورت گرفت؛

آغاز به کار ستاد مردمی استقبال از رئیس‌‌جمهور در گچساران

خبرگزاری فارس: در آستانه چهارمین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور در گچساران با حضور ادارات و نهادهای این شهرستان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار ستاد مردمی استقبال از رئیس‌‌جمهور در گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار این شهرستان ظهر امروز در جلسه ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادها در گچساران برگزار شد، اظهار داشت: ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت با تشکیل شش کمیته کاری در گچساران فعال شده که اعضای این کمیته‌ها به تفکیک وظایف انجام فعالیت می‌کنند.
سید اکبر علیزاده افزود: کمیته‌های اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، برنامه‌ریزی، مستندسازی سفر و کمیته امنیتی از جمله کمیته‌های تشکیل‌شده در ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بازدید به‌عمل آمده، استادیوم ورزشی تختی گچساران مناسب‌ترین محل برای دیدار عمومی و سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم گچساران است.
علیزاده تأکید کرد: ادارات عضو کمیته پشتیبانی نسبت به آماده‌سازی جایگاه و آماده‌سازی محوطه حضور مردم در استادیوم اقدامات لازم را انجام دهند.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران بیان کرد: حراست فرمانداری گچساران با هماهنگی سایر ادارات مرتبط افزون بر 600 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان، منتخب فرهنگیان، دانشگاهیان، روحانیون و معتمدان را برای حضور در جایگاه ویژه دعوت کرده و برای آنان کارت ویژه تردد صادر می‌کند.
علیزاده خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان گچساران ضمن آماده‌‌باش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، نسبت به استقرار دو دستگاه آمبولانس با تیم‌های امدادی و پزشکی اقدامات لازم را انجام دهد.
وی از رؤسای ادارات و نهادها خواست تا مهمان‌سراهای ادارات خود را برای حضور و اسکان میهمانان این سفر آماده و تجهیز کنند.
فرماندار گچساران سفر چهارم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد را فرصت مغتنمی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر این استان دانست و گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور در شناسایی مشکلات و معضلات مردم و حل این مشکلات نقش به‌سزایی دارد که باید به این امر توجه شود.
علیزاده ابراز داشت: در این سفر مشکلات و موانع موجود در پروژه‌ها بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم برای سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گچساران را داشته باشند تا بتواند بهترین بهره‌برداری را از این سفر انجام دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول