اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

20 درصد بودجه فرهنگی سفر سوم رئیس‌جمهور محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: حدود 20 درصد بودجه فرهنگی مصوب سفرهای سوم در این شهرستان محقق شد که از این مقدار بخش عمده آن عمرانی و بخش دیگر هزینه‌ای بود.

20 درصد بودجه فرهنگی سفر سوم رئیس‌جمهور محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گناباد اظهار داشت: ما می‌توانیم الگوها را در شهرستان مورد ارج گذاری قرار دهیم به عنوان مثال کشاورز نمونه، کارآفرین نمونه یا کارگر نمونه را معرفی کنیم و اعضای رسانه در این مورد می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
وی افزود: در اعتقاد جوانان دو چالش داریم که سبب شده از وضعیت ایده‌آل خود خارج شویم یکی سلب مسئولیت خانواده‌هاست و اینکه خانواده‌ها به طور جدی از خود سلب مسئولیت کردند و چالش دوم نظام آموزشی به‌ویژه نظام آموزش عالی است.
صفایی با بیان اینکه نقش خانواده نقش اول است، تصریح کرد: اگر بهترین‌ها هم در آموزش و پرورش باشند آموزش و پرورش نمی‌تواند جای خانواده را بگیرد.
وی گفت: 162 دوره آموزش برای خانواده‌های شهرستان برگزار شده که امسال این تعداد به 300 دوره رسیده است تا خانواده‌ها متوجه مسئولیت خود باشند و تاثیر خود را نشان دهند.
فرماندار گناباد در مورد چالش دوم نیز گفت: در دوره برده‌داری کشورهای استعمارگر وقتی به دنبال برده بودند، آنهایی که ضریب هوشی بالایی داشتند فرار می‌کردند و آنهایی که ضریب هوشی پایین‌تری داشتند برده می‌شدند.
وی افزود: نظام آموزشی عالی در کشورهای جهان سوم وظیفه‌اش این است که غربال‌گیری کند و آنهایی که ضریب هوشی بالاتری دارند را هدایت کنند.
وی از پیگیری انجمن مفاخر شهرستان خبر داد و تصریح کرد: هر نظام سیاسی سه هدف متعالی دارد و انطباق محیط را دانشگاه باید انجام دهد واینجا این سوال مطرح است که آیا دانشگاه این انطباق را انجام می‌دهد.
صفایی در مورد بودجه‌های فرهنگی نیز گفت: آنچه که در سفرهای سوم مصوب شد حدود 20 درصد محقق شد که از این مقدار بخش عمده آن عمرانی و بخش دیگر هزینه‌ای بود.
وی در مورد بحث کاهش آسیب‌ها گفت: به کارشناسان اورژانس اجتماعی تکلیف شده که تمام مطلقین را مورد تحقیق قرار دهند و این امر جوشش درونی می‌خواهد در حد کششی که اداره‌ها داشتند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول