اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

مردم درمیان بی‌صبرانه منتظر ورود رئیس‌جمهورند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان درمیان بی‌صبرانه منتظر ورود رئیس‌جمهور محبوب خود به شهرستان هستند.

مردم درمیان بی‌صبرانه منتظر ورود رئیس‌جمهورند
یک از کارگران کارخانه قند قهستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: مردم هنوز به دنبال الگوی ایمان، مدیریت و تقوای شهید رجایی هستند از این رو به احمدی‌نژاد عشق می‌ورزند و او را از صمیم قلب دوست دارند چرا که بار دیگر گفتمان راه و خط امام را در مسیر پر فراز و نشیب انقلاب احیا کرد.
حسین تک‌خارانی با بیان اینکه این روزها عطر دل‌انگیز عدالت و مهرورزی و یاد شهید رجایی فضای درمیان را معطر ساخته است، ادامه داد: شهید رجایی الگوی مدیریت مردمی و انقلابی بود.
وی یادآور شد: رجایی مؤمنی بود که قامت رعنایش سوخت تا قامت این ملت همواره ایستاده بماند، او کسی بود که مردم پس از شهادتش هنوز الگوی، ایمان، مدیریت و تقوای وی را جستجو می‌کنند.
یکی دیگر از کارکنان کارخانه قند قهستان ورود رئیس جمهور را به شهرستان درمیان همچون وزیدن باد بهاری در این دیار مرزی دانست که عطر شهیدان را به ارمغان می‌آورد.
علی خسروی اظهار داشت: رؤساى جمهور گذشته به استان‌ها سفر مى‌کردند و بعضاً بازدیدهایى از مناطق محروم هم داشتند ولى فقط حداکثر با چند وزیر از پروژه‌هایى بازدید مى‌کردند و دیدارهایى هم با مردم داشتند اما همه هیئت دولت نمى‌رفت و اولویت خاص هم براى مناطق محروم به صورت فعلى نبود.
البته وی درخواستی هم از احمدی‌نژاد داشت و آن رسیدگی به وضعیت کارخانه قند قهستان و خارج شدن این کارخانه از بحران بود، چرا که به اعتقاد وی این کارخانه بیش از 40 سال است که معاش بیشتر شهروندان اسدیه را تأمین می‌کند.
یکی از فرهنگیان درمیان نیز گفت: دولت دهم گام اول برقراری عدالت اجتماعی را محکم برداشت و تکریم صحیح ملت را معنا بخشید.
بهنام حاتمی با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم دستاوردهای فراوانی را برای مرزنشینان غیور به ارمغان آورده است، ادامه داد: توسعه فضاهای ورزشی، توجه به مناطق محروم، احداث مسکن مهر و ارتقای شاخص‌های نظام تعلیم و تربیت در درمیان از نمونه‌های بارز خدمات رئیس جمهور و هیئت دولت به وِیژه وزیر آموزش و پرورش برای این خطه به شمار می‌رود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول