اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

حضور چشمگیر عشایرنشینان نهبندان در استقبال از رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: حضور چشمگیر عشایرنشینان نهبندان در استقبال از رئیس‌جمهور بیش از هر چیز دیگری نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

حضور چشمگیر عشایرنشینان نهبندان در استقبال از رئیس‌جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون سیاسی فرماندار نهبندان ظهر امروز در استقبال از رئیس جمهور گفت: طی سه سفر گذشته هیئت دولت به شهرستان نهبندان تعداد 98 پروژه مصوب شده که بیش از 70 درصد آنها تاکنون اجرایی شده است.
علی خزایی اظهار داشت: در سفرهای قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان 98 مصوبه را داشتیم که 67 مصوبه تاکنون اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد مصوبه 16 مورد در حال انجام و 15 مصوبه دیگر هنوز اجرایی نشده است، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 70 درصد از مصوبه‌های هئیت دولت در این شهرستان عملیاتی شده است.
معاون فرماندار نهبندان گازرسانی به عنوان یک زیر ساخت مهم برای جذب سرمایه‌گذاران را یکی از خواسته‌های به حق مردم این شهرستان دانست و ادامه داد: سرمایه‌گذاری دولت در راستای ایجاد واحد فرآوری سیلیس با توجه به معدن غنی در نهبندان و کمک در ایجاد زمینه‌های مناسب به منظور جذب نیروهای متخصص پزشکی و فرهنگی در سفر هئیت دولت به عنوان خواسته‌های مردم این سامان مطرح می‌شود.
خزایی اضافه کرد: راه‌اندازی مجدد بازارچه دوکوهانه نهبندان با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های بسیار خوب در این بازارچه نیز آرزوی دیرینه مرزنشینان و عشایرنشینان منطقه است که این مورد به استحضار رئیس جمهور می‌رسانیم همچنین به توجه بیشتر دولت در راستای راه‌اندازی دانشکده معدن این شهرستان نیازمند هستیم.
وی افزود: پروژه‌هایی نظیر پروژه ایجاد سد بندان، ایجاد سوئیت پزشکان از مصوباتی است که تاکنون اجرایی نشده و با توجه به شرایط و اقلیم منطقه خواستار عملیاتی شدن یا جایگزینی آنان هستیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول