اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار گلستان:

برای تقرب به خدا‌ با ارزش‌ترین چیزها باید قربانی شود‌

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با اشاره به اهمیت و عظمت عید قربان آن را عید پاکی و بندگی دانست، گفت: برای تقرب به خدا، انسان باید با ارزش‌ترین چیزهای خود را قربانی کند.

برای تقرب به خدا‌ با ارزش‌ترین چیزها باید قربانی شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جمع مردم شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس هدف از قربانی کردن در این عید سعید را قربانی کردن هواهای نفسانی، خودخواهی و کینه و تکبر دانست و اظهار کرد: سنت حسنه عید قربان به عنوان یکی از اعیاد مهم مسلمانان باید احیا و این سنت‌ها به صورت باشکوه برگزار شود.
وی با تبریک این عید سعید، آن را یادگار حرکت توحیدی حضرت ابراهیم بت‌شکن در زمینه حمد و سپاس خدا دانست و تصریح کرد: اعیاد زیادی در دین اسلام وجود دارد، اما عید قربان به دلیل اعمال حجاج، اطاعت حضرت ابراهیم از دستور خداوند و حاجی‌شدن زائران کعبه از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار گلستان با تاکید بر بهره‌گیری از فضیلت‌های اعیاد اسلامی و عیدسعید قربان گفت: عید قربان، عید لقاء‌الله است و راز و نیاز به درگاه باری تعالی و انجام اعمال صالح موجب قرب‌الی‌الله می‌شود.
قناعت همچنین عید غدیرخم را عید بزرگ امامت دانست و عنوان کرد: واقعه غدیرخم در راستای تکمیل دین خدا از سوی رسول‌الله (ص) به خواست خداوند اتفاق افتاد.
وی همچنین اظهار کرد: هدف غدیرخم ساختن یک جامعه موحد و معتقد به امامت برای تربیت و تکامل انسان است.
استاندار گلستان ادامه داد: غدیر حاکمیت قرآن و توحید را برای بشریت به ارمغان آورد و در این روز دین کامل و احیا شد.
قناعت گفت: دشمنان که می‌دانند اسلام بدون غدیر معنایی ندارد و حمایت از ولایت سبب انسجام و استحکام جهان اسلام می‌شود، در صدد حذف غدیر از این دین بزرگ الهی هستند.
وی همچنین با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگزاری انتخابات سالم و پرشور و با حضور حداکثری مردم، هدف اصلی ستاد انتخابات استان دانست و تصریح کرد: همکاری، تعامل و تفاهم تمام عوامل انتخابات و مردم تضمین‌کننده آرامش و سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
استاندار گلستان اظهار کرد: هدف اصلی انتخابات، ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت جدی مردم در صحنه است.
قناعت معیار و مبنای هرگونه حرکت و فعالیت ستاد انتخابات استان را قانون و عمل در راستای اتحاد، همدلی و تفاهم عنوان کرد و افزود: تمام تلاش ستاد تضمین امنیت و سلامت انتخابات و پاسداری از آرای مردم است.
وی همچنین با اشاره به بیداری اسلامی منطقه آن را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اگر ملت ایران در طی این 33 سال در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و قدرت‌های غربی مقاومت و ایستادگی نمی‌کرد امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه نبودیم.
استاندار گلستان افزود: ملت‌های اسلامی فهمیدند که با مقاومت و پایداری می‌توان حیات، عزت و اعتبار کسب کرد و آنان با این حرکت خود نشان دادند که به مردم ما اقتدا می‌کنند.
قناعت گفت: امروز کشورهای اسلامی و همه آزادیخواهان جهان دریافتند که برای داشتن یک کشور با عزت و شراتمند باید مثل مردم ایران عمل کنند.
وی ادامه داد: این بیداری اسلامی در درون خود حامل یک پیام بوده است و آن اینکه ملت‌ها نمی‌خواهند حکام و دولتمردانشان زیر بار ظلم و دست‌نشانده کشورهای استکبار باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول