اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه اصفهان:

اقامه نماز عید قربان در اصفهان جا نیفتاده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: اقامه نماز عید قربان در اصفهان هنوز جا نیفتاده است و البته در کل کشور نیز تنها در تهران و چند شهر دیگر برگزار می‌شود.

اقامه نماز عید قربان در اصفهان جا نیفتاده است
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه نماز عید قربان به طور رسمی هیچ‌گاه در اصفهان برگزار نشده است، اظهار داشت: تنها امسال نیست که نماز عید قربان در میدان امام (ره) اقامه نمی‌شود بلکه سال‌های پیش نیز این نماز برگزار نمی‌شد.
وی ادامه داد: اقامه نماز عید قربان در اصفهان هنوز جا نیفتاده است و البته در کل کشور نیز تنها در تهران و چند شهر دیگر به طور رسمی برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: صحبت‌هایی برای برپایی نماز در این روز بود اما به علت بارش باران و کمبود جا باز هم به طور رسمی برگزار نشد و مردم این نماز را در مساجد سطح شهر اقامه کردند.
به گزارش فارس، عده‌ای از مردم اصفهان که به منظور برگزاری نماز عید قربان در میدان امام (ره) این شهر تجمع کرده بودند پس از آنکه متوجه شدند نماز عید قربان به صورت رسمی در این محل برگزار نمی‌شود، خودجوش اقدام به برگزاری نماز کردند.
هرچند نماز عید قربان همچون نماز عید فطر به صورت رسمی در میدان امام (ره) برگزار نمی‌شود اما نماز این روز در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها برپا می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول