اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

دستگاه‌ها نیم درصد اعتبارات خود را صرف آموزش قرآن کنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی نیم درصد از اعتبارات خود را صرف آموزش و فعالیت‌های قرآنی کنند و در این زمینه کوتاهی صورت نگیرد.

دستگاه‌ها نیم درصد اعتبارات خود را صرف آموزش قرآن کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش صبح امروز در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحول اساسی نظام آموزشی، لازمه اشاعه قرآن در کودکان است. 
وی بیان داشت: انتظار می‌رود بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب فارغ‌التحصیلان مقاطع مختلف تحصیلی تسلط کافی به قرائت قرآن کریم داشته باشند. 
آرین‌منش خاطرنشان کرد: نباید در ایران اسلامی که انقلابی مبتنی بر قرآن در آن شکل گرفته است و مردم با شعارهای قرآنی به خیابان‌ها آمدند، نظام آموزشی در آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان ناکارآمد باشد. 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام آموزشی تاکنون نتوانسته دانش‌آموزان رابا قرائت صحیح آشنا کند افزود: تا مادامی که نظام آموزشی قرآنی نشود نمی‌توانیم امیدوار باشیم که همه فرزندان ما بتوانند قرآن‌آموز باشند. 
آرین‌منش اظهار داشت: این مسابقات سبب ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه می‌شود.
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید نقش قرآن را پررنگ‌تر کنیم. 
آرین‌منش اظهار داشت: در برنامه پنجم توسعه اجرای منشور توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قانون لحاظ شد و همین امر سبب اختصاص اعتبارات مطلوبی به فعالیت‌های قرآنی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول