اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری طرح نهضت ملی حفظ قرآن در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طرح بزرگ نهضت ملی حفظ قرآن کریم در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نهضت ملی حفظ قرآن در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد وحیدی اظهار داشت: این طرح که در راستای تربیت 2 میلیون حافظ قران کریم از بین فرهنگیان و دانش آموزان در استان آغاز می‌شود در آن تلاش می‌شود بخشی از برنامه‌های این طرح ملی که رئیس جمهور در آن حضور و سخنرانی خواهد داشت از طریق ویدئو کنفرانس دریافت شود.
وی اضافه کرد: این طرح بزرگ قرآنی به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش در پرداختن به قران کریم به عنوان عمیق‌ترین منبع معارف قرانی اجرا می‌شود.
وحیدی تصریح کرد: دهه ولایت بهترین فرصت برای تمهید مقدمات این طرح است که در قالب یک همایش بزرگ استانی با حضور مدیران عالی استان در ساعت 9 صبح روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه جاری در محل کانون فرهنگی شهید باهنر شهرستان بجنورد و با حضور برخی از حافظان دانش آموز برگزار خواهد شد.
خبر دیگری نیز از آموزش و پرورش خراسان شمالی حاکی است، نخستین مدرسه قرانی دانش آموزان با نیازهای ویژه در شهرستان مانه و سملقان راه اندازی شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گفت: در راستای امتثال فرمان الهی ( فاقروا ما تیسر من القران )، تاکید پیامبر اعظم (ص) (خیر کم من تعلم القرآن و علمه) و منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ قرانی، توسعه و تعمیق ارزش‌های اسلامی و ایجاد شور و نشاط توأم با امید مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در بین دانش آموزان، این مدرسه قرآنی آغاز به کار کرد.
حسین نعمتی اظهار داشت: این مدرسه که مورد استقبال دانش آموزان و اولیاء قرار گرفت، امید است با نگاه مثبت مسئولان شاهد راه اندازی مدارس قرانی در بقیه مراکز آموزش استثنایی باشیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول